הרשמה

סרטון חדש מפרט על רשימת החברים ב-Xbox One

Major Nelson מסביר על תכונות חדשות

סרט הדרכה חדש שחברת Microsoft שיחררה מדגים את ה-Xbox One friends list, או-רשימת החברים שלנו ב-Xbox One. הסרטון מדגים את האפשרות לעקוב אחר הפעולות שחברים עושים בזמן אמת.

באפליקציית ה-Xbox One friends list תוכלו לשתף סרטונים שהעלתם, לראות את רשימת העוקבים אחריכם ולעקוב אחרי חברים בזמן אמת, להסתכל ברשימת ההשיגים ועוד מספר תכונות נחמדות כמו "מועדפים", שמאפשרת לכם לצמצם את רשימת החברים למספר אנשים שיופיעו לכם במסך מיוחד, לעקוב אחרי אנשים בלי להיות חברים שלהם ואפילו לחסום משתמשים.

באפליקציה החדשה תוכלו להוסיף עד 1,000 חברים חופפים מה-Xbox One וה-Xbox 360.

Major Nelson המציג את הסרטון כתב בבלוג שלו: "ב-Xbox One יש שני סוגים שונים של הישגים, הסוג הראשון הזהה להישגים ב-Xbox 360 וסוג שני בו ההישגים מבוססים על בסיס זמן". נראה כי אתגרי הזמן יהיה חברתיים יותר ויתקשרו עם היכולות החברתיות של ה-Xbox One. אחרי הכל, מה שווה בלסיים הישג אם אין לנו אפשרות להשוויץ בו?

בין היתר, הוידאו נותן לנו הצצה לכמה מהאווטרים ותמונות הפרופיל היותר חמודים ומקוריים שראינו כמו פנדה שמנה עם גורמט או פרוסת לחם עצבנית. ליד תמונת הפרופיל, אפשר לראות גם "עיטורים" כמו "שחקן Xbox 360", "משתמש עם קינקט" ועוד – זה כדי שיהיה לנו יותר קל למצוא שחקנים שמתאימים לדרישות שלנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י