הרשמה

The Dark Sorcerer אינו מייצג את כוחה המלא של ה-PS4

מפתח Beyond: Two souls מדבר על יכולות ה-PS4

לפי דבריו של דויד קייג' (David Cage), המפתח הראשי של חברת Quantic Dreams, הדמו שהוצג ב-E3 רק מגרד את היכולות של ה-PS4. בראיון שנתן ל-Tech Radar, קייג' מסביר שהם רק מגלים את הפוטנציאל הטמון ב-PS4 ושהדמו של The Dark Sorcerer הוא רק ההתחלה.

"בעיקרון מדובר במנוע של Beyond ואנחנו ממש מתרגשים מהדברים שהוא מסוגל לעשות. חלק מהאנשים ממש התרשמו מ- The Dark Sorcerer אבל זוהי רק ההתחלה, מדובר ביכולות המינימליות ביותר של הקונסולה... הוא נעשה עם צוות מאוד קטן, בזמן מאוד מועט ועם מעט מאוד משאבים. כרגע אנחנו עובדים עם צוות מלא ומקווים שנוכל ליצור משהו מרשים מאוד."

למי שעדיין לא צפה, The Dark Sorcerer הוא סרטון קונספט שבא להדגים את יכולות ה-PS4 כפי שהן בתחילת הדרך. הסרטון הורץ על ה-PS4 בזמן אמת, מה שאומר שאת כל מה ראינו שם – הקונסולה יצרה על המקום. בלי קשר לגרפיקה, מדובר בסרטון חמוד ומבדר במיוחד וכדאי לצפות בו גם אם לא מעניינים אתכם דברים כמו אפקטים של תאורה או התנהגות של נוזלים. כזכור, גם בקונסולות הפלייסטיישן הקודמות ראינו חומרים מהסוג הזה ועד כה תמיד היה פער עצום בין הקונסולה בתחילת דרכה לבין תקופת הבגרות של הקונסולה, אחרי שהמפתחים למדו איך להוציא את המיטב מהחומרה הקיימת.

Quantic Dreams עובדים על הפרוייקט שלהם ל-PS4 מאמצע שנת 2012, והוא כנראה יקרא Singularity. בינתיים, אתם יכולים לצפות שוב ב-The Dark Sorcerer ולהתפעל מהגרפיקה המרשימה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י