הרשמה

#Ryse Facts: איזה ציוץ גרם לאסון עבור Crytek?

על ארוחות ערב ושעות נוספות

במציאות של היום, כל חברה כבר יודעת שהרשתות החברתיות הן כלי מצוין להגיע למעריצים ולשמור איתם על קשר. במקרים רבים, הרשתות החברתיות יכולות להציל עסק מקריסה ולשנות לחלוטין את הצורה בה הציבור מסתכל עליו, אבל מצד שני - טעות קטנה אחת יכולה לגרום לאסון יח"צני ולרסק תוך זמן קצר את כל העבודה הקשה שנעשתה עד אותו רגע.

זה מה שקרה לחברת Crytek ביממה האחרונה: כידוע, המפתחת המצליחה עובדת כיום על משחק האקשן Ryse: Son of Rome עבור ה-Xbox One, ולמרות שהחברה נתקלה כבר בלא-מעט קשיים מול המעריצים – הציוץ האחרון שלה הצליח לגרום יותר נזק מכל מהמורה בדרך עד כה. אז על מה כל הסיפור? Crytek פירסמה אתמול את הציוץ: "עד ש-Ryse יצא לחנויות, אנו נגיש לצוות ה'טוחן' שלנו 11,500 ארוחות ערב במהלך כל הפיתוח". לא ברור מה מנהל המדיה של Crytek חשב לעצמו אבל הציוץ הזה הביא איתו שורה של טענות כנגד המפתחת והצית שוב את הדיון הישן לפיו מפתחים נאלצים לעבוד בתנאים קשים ולשרוד אינספור שעות נוספות. המושג "Crunching Team" בו השתמשה החברה מתייחס ל"טוחנים", המפתחים שנאלצים לעבוד הכי הרבה שעות ומוצאים את עצמם לא מעט פעמים במצבים בהם הם נאלצים לאכול ארוחת ערב במשרד.

התגובות מצד המעריצים והתקשורת היו לא אוהדות בלשון המעטה, וניצלו את ההאשטג #RyseFacts כדי ללעוג על הגישה של Crytek. כמה מהציוצים הנבחרים כוללים משפטים כמו "עד ש-Ryse יצא לחנויות, העובדים שלנו כבר יעדיפו להיות עבדים ברומא" או כאלה יותר מדכאים כמו "אני קם בכל בוקר וחושב אם אני צריך להתקשר אליך. מתגעגע לקול שלך. ולחיוך שלך". ציוץ שנון ממפתחת האינדי Klei אמר "עד שהמשחק Don't Starve יגיע ל-PS4, העובדים שלנו יאכלו מעל 700 ארוחות ערב בבית עם המשפחות שלהם."

אז מה אתם חושבים על הציוץ המזיק של Crytek? האם מגיע לחברה את כל השנאה שהיא מקבלת כרגע או שקהילת הרשת שוב מגזימה בתגובות שלה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:18 16.10.2013 | cleardark cleardark

    רעש על כלום.

    עובדי היי טק מתוגמלים די והותר על ה"שעות הנוספות" ומקבלים ארוחות ערב שאפילו האשה שלהם לא מבשלת.

    מה לעשות שיש רק 24 שעות ביממה?

  2. 2

    18:22 17.10.2013 | sagimi sagimi

    הייתי מת ליצור משחקים, אבל ככה זה כשעובדים ב- AAA

  3. 3

       | פורסם ע"י