הרשמה

PS4 נגד ה-Xbox One – קרב הבלעדיים

אילו משחקים בלעדיים יעשו עבורכם את ההבדל?

שעון החול מתקתק לאט לאט לתקופת ההשקה של ה-PS4 וה-Xbox One. מלבד מפרטים השונים ויתרונות החומרה של קונסולות של הדור הבא, צריך עדיין לקחת בחשבון אילו משחקים בלעדיים יהיו זמינים עבורנו החל מיום ההשקה של הקונסולות. האם יש משחקים בלעדיים שיגרמו לכם לשנות את ההחלטה?

המשחקים שיהיו זמינים ל-Xbox One ביום ההשקה הם: Crimson Dragon, Dead Rising 3, Fighter Within, Forza 5, Killer Instinct, Powerstar Golf, Lococycle ו-Ryse –סה"כ שמונה משחקים בלעדיים שיהיו זמינים ביום ההשקה של ה-Xbox One. בזמן ש-Forza יהווה מתחרה ישיר ל-Drive Club של ה-PS4,יהיה קשה לסוני להתמודד עם Killer Instinct – משחק המכות הראשון של הדור הבא, ועם Ryse – משחק האקשן המושקע של חברת Crytek.

המשחקים שיהיו זמינים ל-PS4 ביום ההשקה הם: DriveClub, Killzone: Shadow Fall, Knack, ו-Resogun, בסך הכל ארבעה כותרים בלעדיים יהיו זמינים ל-PS4 ביחס לשמונת המשחקים הבלעדיים של ה-Xbox One. השחקן החזק ביותר של סוני הוא בהחלט Killzone: Shadow Fall שכרגע נראה כמו המשחק המרשים ביותר שיהיה ל-PS4 להציע בימיה הראשונים.

עד אתמול, אחת הבחירות הברורות ביותר להתחיל איתן את הדור הבא היה Watch Dogs, שהיה אמור לצאת לקונסולות הדור הבא (וגם לדור הנוכחי ולמחשב) ב-22 לנובמבר אך נדחה לאביב 2014, הרחק מתקופת ההשקה של הקונסולות החדשות. מצד שני, אסור לשכוח שלשתי הקונסולות יהיה עוד מגוון של משחקים שיהיו זמינים לרכישה מחברות אחרות שלא מפתחות בלעדית לקונסולה אחת ספציפית, כמו Fifa 14, Battlefield 4, Call of Duty: Ghosts ועוד.

אז מה אתם אומרים? לאיזה משחק בלעדי אתם מחכים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:09 16.10.2013 | adartzt12 adartzt12

    זה שיש לבוקס 8 אאקסלוסיבים להשקה לא אומר שהם יהיו טובים יותרעדיף איכות על כמות

  2. 2

    21:53 16.10.2013 | WarFox89 WarFox89

    Ryse - Son of Rome נראה משחק ממש מעניין, אבל לא מצדיק קנייה של קונסולה מעפנה כמו אקס בוקס 1.

  3. 3

    18:14 17.10.2013 | sagimi sagimi

    הקרב צמוד, אבל אסור להסתכל רק על משחקי ההשקה, לסוני יש את יוצרי THE LAST OF US ואת יוצרי BEYOND TWO SOULS ואת RATCHET AND CLANK לסוני תמיד היו בלעדיים טובים יותר. XBOX בטח תאכזב בטווח הארוך תסמכו עלי (בנוסף XBOX עושים BAN על כל שטות הם סתם סנובים, סוני באים לפנק את שהשחקן - זו הגישה הנכונה)

  4. 4

       | פורסם ע"י