הרשמה

Titanfall קיבל תאריך יציאה וטריילר חדש

ויש אפילו חבילת אספנים מהודרת

אם משחק היריות שאתם הכי מצפים לו הוא Call of Duty: Ghosts או Battlefield 4, כנראה ששכחתם את המתחרה השלישי ששואף לרסק את התחרות עם רובוטים ענקיים וגישה חדשה ומרעננת לקרב, הלא הוא Titanfall. ב-Titanfall, אנו שולטים על חיילי-על המסוגלים לקפץ מעל גגות, לרוץ על קירות ולחסל גם אויבים הגדולים מהם בהרבה. לכל חייל יש "טיטאן", רובוט ענקי שרק הוא יכול לשלוט בו. ברגע שהטיטאן יונחת בשדה הקרב, נוכל לשלוט בו ובעזרתו – לשלוט על שדה הקרב. משחק היריות המצופה הזה נחשף בפנינו במהלך הכרזת ה-Xbox One מוקדם יותר השנה וכעת הגיע הזמן לקבל את תאריך היציאה – והוא אפילו מעודד למדי.

Titanfall יושק ב-13 למרץ ברחבי אירופה עבור ה-Xbox 360, Xbox One וה-PC. אם אתם אנשי פלייסטיישן שמרגישים קצת כעס על הבלעדיות, קחו בחשבון שהמשחק לא הוכרז בתור "כותר בלעדי ל-Xbox" אלא בתור "כותר שיושק קודם על ה-Xbox", כלומר שיתכן ונראה את המשחק גם על ה-PS3 וה-PS4 בשלב מאוחר יותר.

המפיצה EA הכריזה גם על חבילת האספנים של המשחק, שתגיע עם פוסטר מהודר, ספר ציורי קונספט עם יותר מ-190 עמודים וגולת הכותרת – פסלון בעבודת יד של טיטאן בגודל של 18" ועם תאורת LED. כל זה יגיע בנוסף לעותק של המשחק ולמרות שאין עדיין תמונה של המארז – צפו לקופסט מהודרת במיוחד.

למטה תוכלו לראות את טריילר המשחקיות שיצא למשחק, ואם זאת פעם ראשונה שאתם רואים את המשחק בפעולה – התכוננו לעוד משחק שיכנס לרשימת "2014" שלכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:34 24.10.2013 | sagimi sagimi

    צריך מוד של ATTACK ON TITAN :)

  2. 2

       | פורסם ע"י