הרשמה

Titanfall – מידע חדש על מצב הקמפיין ברשת

סוף סוף, קמפיין מולטיפלייר ראוי במשחק יריות

זה כבר הפך להרגל עבורנו לדבר על Titanfall במונחים של "המשחק שמנסה לשנות את התמונה", ונראה כאילו בכל יום אנו מקבלים עוד הוכחות לכך. בשבוע שעבר שמענו על הגישה היחודית של המפתחת Respawn למערכת הקרב והדגש על מהלכים חכמים במקום אינסטינקטים חדים ודיוק גבוה עם העכבר. היום, אנו מגלים כי Titanfall יגיע עם קמפיין רשת אמיץ שינסה לקחת את החוויות החזקות של מצב השחקן היחיד ולהחיל אותן על מצב הרשת התחרותי.

בראיון למגזין הרשמי של Xbox, המפיק דרו מקוי (Drew McCoy) שפך קצת אור על מצב הקמפיין ומה אנו יכולים לצפות ממנו. בגדול, מצב הקמפיין יתן לנו לחוות את המאבק משני צדדיו – תאגיד IMC וחיילי המיליציה. בכל צד שנבחר, המשחק יקח אותנו דרך המפות השונות במשחק כאשר לכל מפה יש מצב משחק יחודי משלה עבור הקמפיין. לאורך הדרך אנו נכיר את דמויות המפתח, נלמד על העולם, ובאופן חריג מאוד למשחק יריות ברשת – נחווה את הסיפור של כל צד ונראה אותו מתפתח בהתאם לצורת המשחק והצלחת הקבוצה שלנו.

"כשאתם רק מתחילים את המשחק אתם תשחקו במצב הקמפיין ברשת, שלוקח את הפיסות שאנו רגילים לראות במצבים לשחקן יחיד כמו עלילה, דמויות ורגעים גדולים שנותנים הקשר לפעולות השחקן – ואנחנו שמים את כל זה במצב הרשת."

Titanfall יושק ב-13 למרץ ברחבי אירופה עבור ה-Xbox 360, Xbox One וה-PC, ולאחרונה קיבלנו גם טריילר חדש – תוכלו לצפות בו כאן.

מה אתם חושבים על המידע החדש ועל Titanfall באופן כללי? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י