הרשמה

Bioshock Infinite: הפרק הראשון של ההרחבה יגיע בחודש הבא

בקרוב נוכל לחזור ל-Rapture

מי ששיחק ב-Biochosk Infinite המשובח כנראה זוכר את העיר המעופפת קולומביה לטובה, אבל מאז שקיבלנו פרטים על ההרחבה הבאה – אנחנו מתים כבר לחזור ל-Rapture, העיר התת-מית שכיכבה במשחקי הסדרה הקודמים. בסוף השבוע נחשף כי הפרק הראשון של ההרחבה יגיע אלינו ב-12 לנובמבר – עוד פחות משלושה שבועות.

קן לוין, מפיק המשחק, כתב בהודעה לעיתונות כי "זה מכתב אהבה למעריצים, אבל זה גם תחילתו של סיפור שנותן לשחקנים פרספקטיבה חדשה על היקום של Bioshock. עם Burial at sea, בנינו את Rapture לא מפיסות של המשחקים הקודמים אלא עם איזורים וסביבות שנבנו ברובן מאפס".

Burial at Sea תיקח אותנו ליקום מקביל לזה שחווינו ב-Infinite. ביקום זה, אליזבת' מגיעה למשרדו של בוקר, בלש פרטי, ושולחת אותו לחיפוש אחר ילדה שנעלמה – אתם כבר יכולים לנחש לאן החיפוש הזה מביא אותם. במהלך ההרחבה נשחק לא רק את בוקר, הדמות הראשית של Infinite, אלא גם בתור אליזבת' שהיתה רק מלווה בסיפור הראשי.

Burial at Sea – פרק 1 יגיע אלינו ב-12 לנובמבר עבור ה-PC, Xbox 360 וה-PS3, במחיר של כ-10$. ניתן גם לקנות את ה-Season Pass עם כל ההרחבות ב-20$ ולקבל גם את תכני המולטיפלייר ובונוסים אחרים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י