הרשמה

סוני חושפת את כל הקלפים על ה-PS4

עונה על כל השאלות רגע לפני השקת הקונסולה

לנוחות כל הקונים העתידיים של קונסולת ה-PS4, סוני החליטה לשחרר FAQ (מסמך "תשובות לשאלות נפוצות") המסביר יותר על הקונסולה והגבלות השיתוף שלה.

משתמשים עדיין יכולים לשתף עותקים פיזיים של דיסקים בין עצמם אבל משחקים אשר נקנו בחנות יוכלו להיות משותפים בין המשתמשים בתנאים מסויימים בלבד. "תוכלו לשתף משחקים שהורדתם ל-PS4 עם כל מי ששותף לקונסולה שלכם כמו משפחה, חברים ועוד. אתם לא צריכים להתחבר אל הקונסולה כדי שאחרים יוכלו לשחק".

אם אתם מצטרפים אל שירות ה-Playstation Plus, הטבות כמו לשחק במשחקים מרובי משתתפים והטבות נוספות שמגיעות עם הצטרפות לשירות יהיו זמינות גם למשתמשים אחרים על הקונסולה. גם כאן, אתם לא צריכים להתחבר אל הקונסולה כדי שאחרים יוכלו לשחק.

כל משתמש יהיה רשום לקונסולה הראשית שלו, זאת אומרת שכל אחד יכול לשחק במשחקים שיש לו על הקונסולה הראשית, גם על קונסולה אחרת.משחקים שנרכשו דרך החנות המקוונת של Playstation, יהיו זמינים גם בקונסולות אחרות אבל רק הרוכש המקורי יוכל לשחק במשחק על קונסולה שהיא לא הקונסולה הראשית. עד שתי קונסולות יוכלו לעבוד בו-זמנית על אותו שם משתמש.

אם אתם כבר סגורים על הקניה של PS4, מומלץ שתקראו את המסמך המלא כאן כדי שלא יהיו הפתעות אחרי שהקונסולה החדשה כבר תהיה אצלכם.

קונסולת ה-Playstation 4 תהיה זמינה בארה"ב ב-15 לנובמבר ובאירופה וב-32 מדינות נבחרות ב-29 בנובמבר כולל ישראל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י