הרשמה

Trine 2: Complete Story יגיע ל-PS4

סוני ממשיכה להגדיל את ליין-אפ האינדי

אם תסתכלו מאחורי ענקי ה-AAA כמו Ryse ו-Killzone: Shadow Fall, תמצאו ליין-אפ שלם ורחב של משחקי אינדי שיעשו את המעבר לדור הבא. גם ל-Xbox One וגם ל-PS4 כבר יש אוסף די מכובד של משחקי אינדי מוצלחים בהם נוכל לשחק כבר מההשקה. היום אנו מגלים כי ה-PS4 קיבל עוד שחקן חזק בסצינת האינדי שלא רק משחק נהדר אלא גם נראה נהדר – Trine 2.

המשחק יגיע בגרסאת ה-Complete Story הכוללת את כל ההרחבות למשחק, ויביא איתו את הגרפיקה הנהדרת שראינו על גרסאת המחשב ברזולוציה של 1080p ובקצב רענון מסך של 60 פריימים לשניה (לצורך השוואה, הרבה ממשחקי ה-AAA בעת ההשקה יעבדו על 30 פריימים לשניה). בנוסף, המשחק גם יתמוך במסכי תלת-מימד ויוסיף עוד לחוויה הויזואלית המצוינת.

ההודעה הרשמית פורסמה בבלוג של פלייסטיישן, והמפתחים שמחו להגיד כי "ה-PS4 אפשר לנו ללכת על כל הקופה בצד הטכני, אז אתם תהנו מכל הגרפיקה היפהפיה על 1080p וב-60 פריימים לשניה! ויותר מזה, המשחק גם תומך בתלת מימד סטירואסקופי! עם מסכי 3D שנהיים יותר ויותר נפוצים, הבטחנו ש-Trine 2 יהיה תענוג גם בתלת מימד."

Trine 2 הוא משחק פלטפורמה בו אנו שולטים במקביל על שלושה גיבורים – גנבת, קוסם ולוחם. לכל דמות יש יתרונות, חסרונות ויכולות משלה, והשחקן יצטרך ללמוד איך להוציא את המיטב מכל דמות על מנת לסיים את השלב הבא. המשחק הושק לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב לפני כמעט שנתיים, אבל הוא עדיין נראה טוב יותר מרוב המשחקים על הקונסולות בדור הנוכחי, בטח ובטח בהשוואה למשחקי אינדי אחרים.

לא ידוע מתי בדיוק Trine 2: Complete Story יגיע ל-PS4 שלנו, אבל אנחנו מנחשים שזה יקרה בחודשים הקרובים ואולי אפילו בצמוד להשקה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י