הרשמה

Battlefield 4 נראה טוב יותר על ה-PS4 מאשר על ה-Xbox One

והמלחמה האמיתית מתחילה...

אם היינו צריכים להגדיר יום ספציפי שמסמל את המעבר מדור הגיימינג הנוכחי לדור הבא, זה כנראה היה היום הזה בדיוק-29.10.13. זה גם היום בו מושקים שני משחקי ה-AAA הראשונים של הדור הבא - Battlefield 4 ו-Assassin's Creed IV, וגם היום בו עיתונות הגיימינג בארה"ב מתחילה לקבל גישה לקונסולות החדשות. סוף סוף אנחנו יכולים לראות את הקונסולות בפעולה כשהן בידיים של עיתונאים ומבקרים, ואתם יודעים מה זה אומר – הגיע זמן ההשוואות.

היום אנחנו רואים לראשונה השוואה אמיתית בין שתי הקונסולות, ואיזה משחק יהיה יותר טוב להשוואה מאשר Battlefield 4? אתר VideoGamer בילה שעות רבות עם המשחק על שתי הקונסולות, והמסקנה שלו היתה חד משמעית – Battlefield 4 נראה טוב יותר על ה-PS4. בתור התחלה, החדשות הטובות הן שהמשחק רץ ב-60 פריימים לשניה על שתי הקונסולות. חלק מהמשחקים לדור הבא מתוכננים לשמור על 30 פריימים בלבד, מה שנותן תחושה פחות חלקה וזורמת למשחק, אך זה לא המצב עם Battlefield 4.

למרות שגרסאת ה-Xbox One כוללת תאורה מרשימה יותר, נראה כי בזמן שגרסאת ה-PS4 רצה ברזולוציית Full HD או 1080p, גרסאת ה-Xbox One רצה על 720p שנמתחת כדי להיראות כמו 1080p (אם כי זה לא רשמי). המשמעות היא קצוות גסים יותר לטקסטורות, מראה "רך" יותר במקום החדות שאנחנו מצפים וביצועים נחותים בהרבה מאלה של גרסאת המחשב. גרסאת ה-PS4 מצד שני, נראית טוב בהרבה ועומדת פחות או יותר בקנה אחד עם הביצועים של גרסאת המחשב על ההגדרות הגבוהות ביותר.

VideoGamer מוסרים שאם המצב יהיה זהה גם במשחקים אחרים – כדאי מאוד למעריצי Xbox להתחיל לפזול הצידה ולהסתכל על הקונסולה העליונה מבין השתיים. אבל אם אתם שואלים אותנו, זה ממש לא השוואה שיכולה לייצג את המשך חיי הקונסולה. אחרי הכל, גם ה-Xbox 360 נראיתה בתחילת ימיה גרוע בהרבה בהשוואה ל-PS3, אך היום אנו לא נוכל לראות הבדלים משמעותיים בין שתי הקונסולות – לא משנה על איזה משחק מדובר.

כעת כל מה שנותר זה לחכות להשוואה הבאה, שכנראה תהיה על Assassin's Creed IV או Call of Duty: ghosts.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י