הרשמה

פרטים חדשים נחשפו על Destiny

התאמת רכבים, נשקים, פיצ'רים חברתיים ועוד

בסרטון חדש מאת ערוץ הוידאו של סוני, אנו מקבלים קצת מידע טרי על Destiny – משחק הרשת המצופה מאת המפתחת Bungie שהביאה לנו בעבר את משחקי Halo.

בסרטון אנו יכולים לראות ראיון עם שניים ממפתחי המשחק, שחושפים בפנינו חלק מהפעילויות והפיצ'רים שאנו יכולים לצפות להם כבר משלב הבטא שיתפתח מתישהו במהלך 2014. בתור התחלה, אנו שומעים על פעילות ה-Strike – משימה קואופרטיבית שלוקחת אותנו אל ליבו של הכוכב ומטילה עלינו להרוס את "בור הזימון" באותו איזור. פעילויות אלה יהיו נפוצות למדי ויהוו אתגר רציני עבור השחקנים מאחר ומדובר בפלישה אל עומק האויב.

שמענו גם עוד על סוגי הנשקים: במשחק יהיו שלוש קטגוריות לנשק – "ראשי", "מיוחד" ו"כבד". בכל הקטגוריות האלה נוכל למצוא נשקים "אקזוטיים" שיהיו קשים במיוחד להשגה ויתנו הרגשה אחרת לגמרי לנשקים המוכרים – בערך כמו הנשקים הנדירים ב-Borderlands.

אחד הדברים היותר מעניינים שגילינו בראיון זה היכולת לחקור את החלל הרחב עם ספינה לגמרי משלנו. כמובן שזה לא יהיה קל להשיג ספינה, אבל ברגע שנגיע לשם – נוכל לעצב אותה במגוון דרכים ולהתאים אותה למטרות שונות. בין היתר, נוכל לשייט בחלל ואולי אפילו להיות הראשונים לגלות איזורים חדשים וסודות אחרים המסתתרים אי שם.

מבחינת יכולות חברתיות, המפתחים אמרו שהמקום הכי טוב לפגוש שחקנים ברמה שלנו ולבנות חוליות התקפה למשימות הקשות יותר הוא האתר Bungie.Net אך הם לא הזכירו איך בדיוק יעבוד השידוך האוטומטי או אם בכלל יהיה אחד כזה.

את הראיון המלא תוכלו לראות בסרטון למטה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י