הרשמה

Naughty Dog: "אתם תהיו בשוק ממשחק ה-PS4 שלנו"

יוצרי The Last of Us מכינים הפתעה רצינית למעריצי הפלייסטיישן

זאת לא הפתעה גדולה שהמפתחת Naughty Dog עובדת על משחק ל-PS4 – הרי מדובר במפתחת שהיתה עם הפלייסטיישן עוד מתחילת דרכה עם סדרת משחקי Crash Bandicoot, שהמשיכה לסדרת משחקי Uncharted ואף הביאה לנו את אחד המשחקים הבלעדיים הטובים ביותר של ה-PS3 – משחק האקשן גדוש-הזומבים The Last of Us.

בזמן שאנחנו מחכים להכרזה הרשמית ומתחילים להעלות אינספור ספקולציות, אחד המפתחים הבכירים ב-Naughty Dog חשף באשכול Reddit שמדובר בפרוייקט גדול ש"ידהים" את מי שישחק בו... אז מי רצה הייפ ולא קיבל?

המפתח המדובר הוא רוברט קוגבורן (Robert Cogburn), מנהל מחלקת המולטיפלייר של Uncharted 3. כשנשאל לגבי המשחק הבא שהחברה מתכננת ל-PS4, קוגבורן ענה: "אם הייתי אומר משהו על מה שאנחנו עושים עכשיו, זה היה מפסיק להיות מרגש. ה-PS4 היא אדירה. היא נותנת לנו הזדמנות לעשות הרבה דברים שאנחנו מדברים עליהם כבר המון זמן. אתם תהיו בהלם כשתשחקו במשחק הזה."

אז עכשיו שאתם יודעים ש-Naughty Dog עובדת במרץ על פרוייקט חדש ומלהיב, הגיע הזמן לנחש על מה מדובר! אולי משחק חדש בסדרת Uncharted? אולי הפרק הבא בסדרת The Last of Us? או אולי אפילו החזרה לחיים של Crash Bandicoot האהוב? הכל אפשרי. ומה הניחוש שלכם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י