הרשמה

Killzone: Shadow Fall בסרטון משחקיות חדש

נראה מצוין על 60 פריימים לשניה

אחד הנושאים הכי חמים היום כשמדברים על משחקי הדור הבא זה הביצועים של המשחקים השונים – במיוחד כאשר משווים בין משחקים שנוכל למצוא גם על ה-Xbox One וגם על ה-PS4. לצערה של מיקרוסופט, אנחנו כבר יודעים ש-Battlefield 4 ו-Call of Duty: Ghosts נראים טוב יותר על ה-PS4 מאשר על ה-Xbox One, אבל בכל המשחקים החדשים עדיין קיים החשש שנוכל ליהנות רק ב-30 פריימים לשניה ולא ב-60.

בקדימון חדש שהגיע למשחק, כעת אנו מגלים באופן סופי ש-Killzone: Shadow Fall ירוץ כמו שאנחנו רוצים שהוא ירוץ: ברזולוציה טבעית של 1080p ובקצב פריימים של 60 לשניה. אם תהיתם מה ההבדל, העניין הוא כזה: רזולוציה טבעית של 1080p מבטיחה שכל הטקסטורות יראו טוב יותר ושהמשחק יראה חד יותר, וקצב פריימים של 60 לשניה מבטיח שהתנועה במשחק תהיה חלקה לחלוטין, תקל עלינו בפעולות שדורשות מהירות כמו כיוון הנשק ותיתן הרגשה יותר "נעימה לעין". שימו לב שהסרטון עצמו רץ על 30 פריימים וכולל כמה וכמה פגמים בוידאו, אז אם אתם רוצים לראות אותו במלוא הדרו וב-60 פריימים, כמו שהוא נראה על ה-PS4, אתם מוזמנים להוריד אותו ישירות משרתי סוני.

בקדימון הטרי והקצר אנו רואים רואים קרב במולטיפלייר שנראה פשוט מצוין מכל הבחינות. אפילו נרחיק ונאמר ש-Killzone: Shadow Fall נראה כרגע הרבה יותר מרשים מ-Call of Duty: Ghosts ומ-Battlefield 4, אבל את זה נדע בוודאות רק לקראת החודש הבא עם הגעת ה-PS4 לארץ.

Killzone: Shadow Fall יגיע בלעדית ל-PS4 ויהיה זמין עם השקת הקונסולה בהמשך החודש.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י