הרשמה

הסרט של Kane & Lynch: דיזל ובאטלר יככבו?

עם קצת עבודה, הצמד הצבעוני עוד עשוי להגיע לקולנוע

זוכרים את משחק היריות ההוא Kane & Lynch? גם אנחנו לא, וכנראה בגלל זה בוטלו התוכניות הקודמות שהיו לסרט המבוסס על המשחק בכיכובם של הענקים ברוס וויליס וג'יימי פוקס. ועדיין, נראה שמישהו בהוליווד ממש נחוש להביא את צמד הפושעים למסך הגדול: אתר The Hollywood Reporter דיווח באופן בלעדי כי הסרט חזר לתהליכים ויופק עם כוכבים חדשים: השחקן ג'רארד באטלר בתור קיין, והמפיק פ. גארי גריי (F. Gary Gray) – שניהם ביחד מרכיבים את הצוות שהביא לנו את סרט האקשן המצליח "אזרח שומר חוק" ב-2009. בנוסף, אולפני Millenium שמפיקים את הסרט, פנו אל השחקן וין דיזל עם התפקיד של Lynch אך "לא ידוע עדיין אם הוא בעניין".

המשחק Kane&Lynch יצא בשנת 2007 ועקב אחר שני פושעים שעמדו בפני עונש מוות – Kane שנמצא אשם בהריגה, ו-Lynch הפסיכופט שמאחוריו כמה מסעות רצח עקב התפרצויות אלימות. ביחד, שניהם בורחים מהגורל הקודר שמערכת המשפט הכינה עבורם ויוצאים למסע להציל את בתו ואשתו של Kane. המשחק קיבל תשבוחות רבות בביקורות והוציא זמן קצר לאחר מכן משחק שני בסדרה, שהתברר ככשלון.

הסרט המבוסס על המשחק נמצא בתוכניות עוד משנת 2007 והכוכבים המקוריים שלו היו ברוס וויליס וג'יימי פוקס. הרבה מים עברו מתחת לגשר בזמן הזה, אך כעת נראה שהסרט חוזר למסלול. אם באמת נראה את ג'רארד באטלר ואת וין דיזל בתור הכוכבים – מי יודע? אולי זה יהיה הסרט שיציל את כבודם של הסרטים-מבוססי-משחקים באשר הם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י