הרשמה

Killer Instinct יגיע בלי מצב Arcade

בחודשים הקרובים נצטרך להסתפק ב-Survival ובמצב האימונים

Killer Instinct, משחק המכות הבלעדי של ה-Xbox One, יגיע אלינו די ערום אך יקבל עוד ועוד תכנים עם הזמן. מבחינת דמויות, למשל, המשחק יושק עם 6 דמויות בלבד כאשר רוב משחקי המכות עוברים את סף ה-20 דמויות ההתחלתיות. הוא יקבל עוד שתי דמויות המתוכננות ל"עונה הראשונה" וסט של 8 דמויות נוספות המתוכננות לעונה הבאה. גם ה-Arcade Mode, מצב המשחק הסטנדרטי בו אנו נלחמים נגד המחשב בסדרת קרבות שמסתיימת בקרב בוס אפי, יאחר להשקת המשחק ויגיע רק לאחר שתי הדמויות הראשונות שיתווספו לקאסט.

בראיון למגזין Xbox הרשמי, מעצב המשחק דניאל פורנס (Daniel Fornace) חשף כי המשחק יושק עם שני מצבי משחק לשחקן יחיד: Dojo, זירת האימונים של המשחק; ו-Survival, המצב המוכר בו אנו נלחמים נגד אינסוף יריבים שהולכים ונהיים קשים יותר. מצב ה-Survival יאפשר לנו להתאמן קצת על המחשב לפני שאנחנו הולכים לקרבות נגד חברים על הספה או ברשת, אבל המצב שבאמת יהפוך אותנו למקצוענים זה ה-Dojo.

"ה-Dojo זה מצב הלימוד הגדול שלנו. אנחנו מלמדים אותך על Killer Instinct, אבל אנחנו גם מנסים ללמד אותך על משחקי מכות באופן כללי והטרמינולוגיה שלהם." במצב זה נוכל ללמוד לא רק את המכות והתרגילים של כל דמות אלא את הבסיס של המשחק כולו, איך מבצעים קומבואים (רצפי מכות) ומה התפקיד של כל חלק בקומבו, איך לשמור על השליטה בקרב בעזרת הגנה וריווח (Spacing) ועוד עקרונות בסיסיים שיעזרו לנו לשרוד גם במשחקי מכות אחרים.

Killer Instinct יגיע בלעדית ל-Xbox One בהמשך החודש עם השקת הקונסולה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י