הרשמה

PS4: גוברים הדיווחים על קונסולות פגומות

לקוחות מדברים על מוצרים פגומים מהקופסה

ההשקה של ה-Playstation 4 בארה"ב סובלת מלא מעט חבלי לידה קשים ולקוחות כבר מתלוננים בכל רחבי הרשת לגבי מכשירים פגומים.

אז מה יכולה הסיבה לתקלות ב-PS4? בנוסף לדיווח כי עובד סיני בחברת Foxconn חיבל בקונסולות בכוונה וגרם להן לא להראות תמונה וקול על המסך, עולה בעיה נוספת המשוות לטבעת המוות של ה-Xbox 360.

אותה טבעת מוות חדשה מגיעה בשתי צורות: הבהוב של פס אדום או פס כחול שאינו נכבה עד ניתוק המכשיר מהחשמל. בחודש אוקטובר הוצג מכשיר בספרד הסבל מבעיית התחממות יתר והציג פס אדום, הפס הכחול השתנה לאדום ואנשים ישר התחילו להשוות אותה אל טבעת המוות של ה-Xbox 360. בזמנו מנכ"ל SCE שוהיי יושידה (Shuhei Yoshida) נשאל ע"י משתמש בטוויטר אם "קו המוות האדום" קיים, ולשאלתו יושידה השיב שלא.

חברת Sony משיבה כי נכון לאתמול אין שום סיבה להוריד את המוצר מהמדפים ושאחוז הקונסולות הפגומות עומד על 0.4%, שהוא אחוז מקובל ומובן על ידי החברה. בנוסף, החברה הצהירה כי תעזור "בכל דרך" למשתמשים שנתקלו בקונסולות פגומות.

נכון לרגע זה ישנם 55 דפים באתר Amazon המכילים ביקורות שליליות על קונסולת ה-PS4 המלאים בתלונות של לקוחות שקיבלו את המכשיר שלהם פגום. למטה תוכלו לראות כמה סרטונים של גיימרים מאוכזבים, אבל יש לזכור שזה אחוז קטן מאוד מסך מליון הקונסולות שנמכרו בסוף השבוע האחרון בארה"ב וקנדה. אנחנו יכולים לקוות שכל תקלות הייצור יפתרו עד ההשקה האירופאית, אבל אולי צדקו המבקרים כשאמרו "שווה לקנות – אבל לא עכשיו".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:08 18.11.2013 | WarFox89 WarFox89

    מישהו הולך לקבל בראש במפעל של Foxconn ...

  2. 2

       | פורסם ע"י