הרשמה

ככה לא מזרימים ב-Twitch עם ה-PS4

מה גרם ל-Twitch להחמיר את תנאי ההזרמה ל"גיימינג בלבד"?

עכשיו שקונסולת ה-Playsation 4 הושקה בארה"ב, בימים הקרובים באירופה ובקרוב אפילו אצלנו, גם השירותים שלה מתחילים לעלות לאט לאט. אחד מהם הוא Twitch TV המאפשר לשחקנים להזרים סרטוני משחקיות שלהם ואפשרות להשתמש במצלמה של ה-Playstation 4 על מנת לייצר את אפקט ה-Playroom, המשנה את החדר בו אתם נמצאים ומכניס אליו מציאות רבודה.

לפי דיווחים אחרונים, Twitch דואגת לחסום משתמשים שמעלים תוכן שאינו קשור לגיימינג. אנחנו לא יודעים אם זאת הסיבה, אבל משתמש אחד הצליח לשבור כל חוק הזרמה אפשרי בישיבה אחת ואולי גרם במו ידיו לשינוי המדיניות המדובר. המשתמש DarcKobra השתמש במצלמת ה-PS4 כדי לתעד את אשתו ואותו שותים על הספה ובכללי לא עושים משהו יוצא דופן כל כך. בשלב מסוים אשתו של DarcKobra נרדמה על הספה, אז המזרים החביב הוריד לה את החולצה וחשף את שדיה לכל מי שצפה דרך ה-Playroom. אחרי כמה דקות של חשיפת שדיים המצלמה הוחשכה ולאחר מכן אשתו הייתה ערומה לגמרי, כנראה הופשטה ע"י בעלה.

Twitch TV אמנם חסמה את DracKobra והוא לא יעלה סרטונים בעזרת Playroom לרשת יותר, אבל המעשה נעשה וחברת Sony תצטרך לשנות את הגישה שלה לגבי שירות ה-Playroom או אפילו לחסום את אופציית ההזרמה מאחר וזה מועד פורענות. Twitch כבר למדה את הלקח והבהירה כי לא יתקבלו הזרמות על ה-PS4 שאינן קשורות למשחקים. זה בסדר לדבר על משחקים או לעסוק בהם בכל דרך הגיונית שאתם יכולים לחשוב עליה, אבל אנשים כמו DracKobra יצטרכו למצוא במה אחרת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:51 25.11.2013 | Wan7ed Wan7ed

    חחחח.... בהחלט חדשה משעשעת.

  2. 2

    16:31 25.11.2013 | ek355 ek355

    אם ישנו סרטון כלשהו, נשמח לקבלו למטרות מחקר ואיסוף מידע

  3. 3

    16:44 25.11.2013 | sagimi sagimi

    חחח

  4. 4

       | פורסם ע"י