הרשמה

Angry Birds Go הגזים עם המיקרו-רכישות

מכונית ב-100$, מערכת אנרגיה ושדרוגים שעולים כסף הם רק חלק ממכונת הכסף של Rovio

משחקי "Freemium" עמוסים במיקרו-רכישות הופכים יותר ויותר לחלק מהמציאות שלנו ומנצלים את החזות החינמית כדי למשוך שחקנים תמימים להוציא כמויות מגוכחות של כסף. בכל פלטפורמה שתבחרו - אם זה המחשב, הקונסולות או מכשירי iOS ואנדרואיד - תמיד תמצאו משחקים שעושים את זה טוב ומשחקים שעושים את זה מלוכלך. Plants VS Zombies 2, למשל, נחשב למשחק מובייל הוגן למדי למרות היותו חינמי - אפשר לסיים את כולו בלי להוציא שקל, ולא צריך לשלם אקסטרה בשביל לשחק את כל השלבים שיש למשחק להציע. אך זה לא המצב עם Angry Birds Go, משחק המירוצי-קארטינג המבוסס על הזכיון האהוב.

Angry Birds Go הושק בשבוע האחרון בניו-זילנד בלבד כחלק מ"השקה רכה" שנועדה לבחון את השטח, ונראה שיש לחבר'ה ב-Rovio הרבה על מה לעבוד בגזרת המיקרו-רכישות: אתר PocketGamer מדווח כי המשחק משתמש בכל טקטיקה מלוכלכת מהספר. זה מתחיל עם שני המשאבים העיקריים במשחק - מטבעות, אותן משיגים בחינם עם כל ניצחון; ויהלומים, אותם ניתן למצוא במסלול לעתים רחוקות אך מתפקדים בתור כסף הפרימיום (עולה כסף אמיתי) של המשחק. המטבעות משמשות לשדרוג המכונית אך אף פעם לא מספיקות לשדרוג ראוי. על מנת לשדרג תצטרכו לעשות את אותו מסלול מספר רב של פעמים, ורק לאחר השדרוג תוכלו לגשת למסלולים חדשים... אלא אם כן תשלמו כסף אמיתי. היהלומים משמשים לקניית מטבעות, אבל לא רק - אפשר גם להשתמש בהם כדי "לרמות" ולהשתמש ביכולת המיוחדת של המכונית כמה פעמים שאנחנו רוצים. בדרך כלל, אפשר להשתמש ביכולת זו רק פעם אחת במירוץ... אלא אם כן תשלמו כסף אמיתי.

חשבתם שזה מספיק? אנחנו רק התחלנו: המשחק מגיע עם חנות מוצרים גרנדיוזית הכוללת את מכונית ה-Big Bang Special שעולה לא פחות מ-100$ - וזה לא כולל שום תוכן חוץ מהמכונית עצמה. המכוניות הרגילות, אגב, יכולות להשתדרג עד רמה מסויימת על ידי מטבעות אך מהרמה הזו תצטרכו לשלם כסף אמיתי כדי להמשיך ולשדרג אותה. ובנוסף לכל זה, לכל דמות במשחק יש מגבלה של אנרגיה, ויכולה לבצע עד 5 מירוצים לפני שהיא "מתעייפת". אם אתם רוצים להמשיך לשחק, תצטרכו לחכות עד שהציפור שלכם תתאושש, אלא אם כן - אתם כבר יכולים לנחש.

Rovio, האם יכול להיות שקצת הגזמתם עם כמות הכסף שאתם מצפים מאנשים להוציא על משחק שאמור לעלות 5$ בגרסה הכי מלאה שלו? בואו נקווה שעד ההשקה המלאה ב-11.12, מישהו יתעשת ויהפוך את המשחק לקצת יותר ידידותי כי אם שכחנו להזכיר את זה עד עכשיו - Angry Birds Go דווקא נראה מצוין ומשחק לא רע בכלל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:24 27.11.2013 | adartzt12 adartzt12

    הגזימו יותר מידי מה זה

  2. 2

    14:28 29.11.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    הגזימו, אבל בסופו של דבר יהיו את אלה שיקנו, וככה הם יעשו כסף, אני לא יודע עד כמה אכפת להם מהלקוחות שלהם / שחקנים, מקווה שמעוד, כי זה לא הגיוני הדרך שבא בחרו.

  3. 3

       | פורסם ע"י