הרשמה

יוצרי Ryse מרוצים מהעבודה על ה-Xbox One

חברת Crytek משבחת את מערכת הפיתוח של ה-Xbox One

מפתחי Ryse: Son of Rome, משחק ההשקה המרשים ביותר של ה-Xbox One (לפחות מבחינת גרפיקה), הביעו לאורך כל הדרך את קלות העבודה שלהם קונסולה כמו ה-Xbox One מבחינת תנאי עבודה והפיתוח עצמו.

בשיחה עם אתר Develop, מעצב המשחק PJ Estevens(פי ג'יי אסטבנס), אמר שה-Xbox One אפשר ל-Crytek לעשות המון דברים שלרוב היו מסובכים מאוד לביצוע. "אחד הדברים החשובים ביותר על ה-Xbox One הוא כוח העיבוד הטהור. כמות ה-RAM שהיה זמין לנו עזרה לנו מאוד".

"לכל דמויות המחשב יש בד, הבעות פנים, ואותה רמת דיוק של דמיות המופיעות בסצנות הסינמטיות של המשחק. היינו מסוגלים להלביש על דמיות ה-AI של המשחק את אותה רמת פרטים כמו דמויות הנשלטות ע"י השחקן, והם מציגים רמה גבוהה בהרבה מאשר כל דמות שנראתה אי פעם. Xbox One אפשר לנו לגרום לשחקני ה-AI להיות מספיק אמינים. אתם יכולים לראות את הכאב כשאתם חותכים מישהו לשניים. זאת עדיין עבודה קשה, אבל ה-Xbox One דחף אותנו קדימה."

המשחק היה מתוכנן תחילה ל-Xbox 360 אבל לאחר מכן עבר ל-Xbox One: "אני חושב שתוך שבוע מקבלת ערכות הפיתוח כבר עברנו לעבוד במשרה מלאה על Ryse. השותפות הנפלאה עם Microsoft עזרה להכין אותנו לפתח משחק לקונסולה שעדיין נמצאת בשלבי פיתוח".

Ryse: Son of Rome כבר הספיק לקבל את התדמית של "הבחורה היפה בנשף" אבל לא הצליח להתחמק מתדמית "הבחורה המטומטמת בנשף". מה אתם חושבים על היצירה החדשה של Crytek?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י