הרשמה

Warhammer 40K מקבל משחק חדש למובייל

100 חיילי ספייס-מארינס נגד העולם

חברת Eutechnyx הכריזה היום על Storm of Vengeance, משחק אסטרטגיה חדש לפלטפורמות המובייל (אנדרואיד ו-iOS), המבוסס על יקום Warhammer 40,000. משחק המובייל החדש יצטרף לשורה ארוכה של משחקים המבוססים על היקום העתידני והקודר. שמקורו הוא בכלל משחק מניאטורות של חברת Game Workshop.

עדיין אין הרבה פרטים, אך החברה הכריזה שמדובר במשחק אסטרטגיה "מבוסס-נתיבים" (בסגנון Plants Vs Zombies). אנו נשלוט על חטיבת "המלאכים השחורים" (Dark Angels) של הספייס מארינס, לוחמי העלית של האנושות. המשימה שלנו תהיה לא פשוטה בכלל - בעזרת 100 חיילים בלבד, נצטרך להגן על כוכב שלם ומגוון האיומים ששוכנים בו. סביר להניח שנילחם נגד גזעים שונים מהיקום של Warhammer 40K כמו האורקים או הספייס מארינס האפלים (Chaos Space Marines).

את המשחק תפתח חטיבת המובייל החדשה של Eutechnyx, שקיבלה שבחים רבים על משחק האסטרטגיה Ninja Cats vs. Samurai Dogs, גם הוא בסגנון ה"נתיבים". סדרת Warhammer 40K הותיקה כבר קיבלה לא מעט עיבודי אסטרטגיה כמו סדרת Dawn of War המוצלחת ו-Squad Command הפחות מוצלח, ורובם דווקא הצליחו להעביר את התחושה האפלה והאלימה המזוהה כל כך עם הסדרה. אנחנו מקווים ש-Storm of Vengeance יעשה חסד עם השם Warhammer 40K ויתן לנו סיבה טובה לא לישון באוטובוס.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י