הרשמה

זלדה מצטרפת ל-Super Smash Bros

לראשונה בסדרה, נוכל לשחק עם הנסיכה ולא רק עם לינק

אם אף פעם לא הייתם גיימרים של נינטנדו, אתם כנראה עדיין חושבים ש-Zelda זה הילד הבלונדיני עם הכובע הירוק והחרב. למעשה, זלדה היא הנסיכה אותה מציל הגיבור המשחק, לינק (זה עם הכובע הירוק והחרב). איך כל זה קשור למשחק המכות Super Smash Bros? ובכן, לינק כיכב בכל משחק בסדרה הפופולרית עוד מימי הנינטנדו 64, אבל כעת נוכל לשחק גם עם הנסיכה זלדה ב-Super Smash Bros הבא ל-Wii U ול-3DS, אחרי שההופעה האחרונה של הנסיכה בסדרה היתה ב-SSB: Melee משנת 2001.

Super Smash Bros נחשב לאחד הזכיונות המצליחים ביותר של Nintendo כיום לקהל הבוגר, ביחוד אחרי שהענקיים מריו וזלדה פונים כיום לקהל צעיר יותר. משחק המכות\פלטפורמה לוקח את מיטב הדמויות מכל עולמות של Nintendo ושם אותם על זירה על מנת להוכיח איזו דמות היא החזקה מכולם. לפי התמונות ששוחררו על ידי נינטנדו, הנסיכה קיבלה מראה יותר בוגר בהשראת המשחק Zelda: The Legends of the Twilight Princess במקום המראה הילדותי יותר שאומץ על ידי משחקים חדשים יותר בסדרה כמו Zelda: Windwaker.

Super Smash Bros יגיע ל-Wii U ול-3DS במהלך 2014. מוקדם יותר החודש צצה שמועה על כך שSuper Smash Bros יצא כבר באביב אך נינטנדו מיהרה להכחיש.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:26 28.12.2013 | Hollow Hollow

    כשזה קשור לנינטנדו ויגימס אף פעם לא יודעים על מה הם מדברים

  2. 2

    07:05 30.12.2013 | phoenix phoenix

    מילא טעויות גסות בכתבה על נושא רלוונטי אבל כתבה שלמה שכל כולה היא טעות גסה אחת גדולה?

    בזלדה ובפיץ' ניתן לשחק עוד מ-SMBM שיצא לגיים קיוב.
    ו-a link to the past הוא בכלל אחד ממשחקי זלדה הראשונים שיצא לSNES והעיצוב שם הוא בכלל לא ילדותי. לזלדה תמיד היה את העיצוב הבוגר שנלקח עוד מocarina of time.

  3. 3

       | פורסם ע"י