הרשמה

מפיק סדרת Tekken רוצה שני משחקים חדשים השנה

האם נזכה ל-Tekken 7 או לשילוב המצופה בין Tekken ל-Street Fighter?

קטסוהירו הראדה (Katsuhiro Harada), האבא של סדרת Tekken, ניהל שיחה עם מגזין 4Gamer ושפך קצת אור על עתיד הסדרה הפופולרית לשנת 2014.

"בשנה הזאת, כחלק מלהיות מנהל צוות למספר משחקי F2P, הייתי גם מעורב בלשנות את תבנית תעשיית הקונסולות בשיחות עם סוני. אני מקווה להמשיך בדרך הזו אל השנה הבאה".

"Tekken היה איתי כל חיי, ולמרות שאני לא יכול להרחיב כאן, בנוסף לכותרים שנכריז עליהם השנה, אני עובד על מספר כותרים אחרים ביחד עם Tekken, ומשם אני רוצה להכריז על לפחות 2 כותרים ב-2014, אני מרגיש שזה משהו שאני חייב לעשות. בנוסף לכך, ישנם מספר פרויקטים שאנחנו עובדים עליהם בשקט, וחלקם אנחנו חושבים ליצור. שנת 2014 נראית כמו שנה קשוחה".

אז מה יכול להגיע מהראדה בשנה הקרובה? בתור התחלה, המרה של אחד ממשחקי Tekken למחשב תהיה נחמדה, וגם הכרזה על Tekken 7 יכולה להיות אפשרית עבור קונסולות הדור הבא. אסור לשכוח של-Namco עדיין יש שיתוף פעולה עם המתחרה Capcom, שהניב בשנה שעברה את כותר המכות Street Fighter X Tekken של Capcom. עדיין נשאר המשחק מהצד של Namco שיתרחש ביקום של Tekken ויכלול דמויות אורחות מ-Street Fighter שלראשונה מזה הרבה שנים יוכלו לנוע בחלל תלת-מימדי ולא רק קדימה או אחורה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:53 13.01.2014 | pewdiepie pewdiepie

    מעניין אם טייקן 7 יצא גם לדור הזה...אני מקווה שטייקן x סטרייט פייטר יצא גם הוא לדור הנוכחי,אמן !!(:

  2. 2

       | פורסם ע"י