הרשמה

בעקבות Deadpool: עוד משחקי מארוול ירדו מהאוויר

משחקי X-Men, ספיידרמן ועוד ירדו מהחנויות הדיגיטליות על המחשב והקונסולות

האם זה הסוף של משחקים בכיכוב דמויות של Marvel Comics? אתמול דיווחנו כי משחק האקשן Deadpool הוסר מהחנויות הדיגיטליות במחשב ובקונסולות והפך תוך ימים לבלתי-ניתן-להשגה. למרות שהאתרים של המשחק עדיין נמצאים באוויר ולא מסגירים את העובדה שהמשחק קיבל זריקת מוות, חברת Activision אישרה לאתר GameInformer שהזכיון אכן מת וש-Deadpool כבר לא יחזור לחנויות לעולם.  לא סופקה סיבה רשמית להסרה המשחק אך ההשערה שלנו היתה שהסכם הרישוי בין Marvel למפתחות פג, ולכן משחקים רבים נמצאים כיום בהפרת זכויות יוצרים.

כעת נראה שההשערה הזו היתה נכונה ואכן משחקים נוספים של מארוול נעלמו לאבדון האחרונים והוסרו לחלוטין מהחנויות של Steam, Xbox Live ו-PlayStation Network. המשחקים שהוסרו עד כה הם: Spider-Man: Friend or Foe, Spider-Man: Web of Shadows, Spider-Man: Shattered Dimensions, Spider-Man: Edge of Time, X-Men: The Official Game, X-Men Destiny ו-X-Men Origins: Wolverine. אם אתם מעוניינים באחד המשחקים האלה, אנו ממליצים לנסות לתפוס עותק פיזי או דיגיטלי דרך משווקי צד-שלישי וחנויות משחקים. העותקים הקיימים כרגע של המשחקים הללו (פיזיים ודיגיטליים) הם העותקים האחרונים, אז כדאי למהר. אגב, אם המשחק כבר ברשותכם ונמצא בספריית המשחקים, לא תהיה לכם בעיה להוריד ולשחק כאוות נפשכם - זהו חלק מחוזה השימוש וחובה על כל הצדדים להמשיך ולתת לכם גישה למשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:52 02.01.2014 | Hollow Hollow

    יש לי רק שאלה אחת מה יהיה עכשיו אם המשחק החדש של ספיידמן זה אומר שהוא מבוטל?

  2. 2

    12:39 05.01.2014 | אור מנטש אור מנטש

    עדיין אין תגובה ברורה מ-Activision (או Capcom לצורך העניין) לגבי איבוד הרשיונות אז אני לא רוצה להתחייב על שום דבר, *אבל* רוב הסיכויים שהמשחק הבא של ספיידרמן יצא בלי בעיות בגלל שהזכיון שלו קשור לדמות מהסרט ולא לדמות מהקומיקס.

  3. 3

       | פורסם ע"י