הרשמה

הרוע יוצא החוצה בתמונות חדשות של The Evil Within

טעימה קטנה מהזוועות שמחכות לנו במשחק

משחק המתח\אימה Evil Within מאת אבי הז'אנר שינג'י מיקאמי (Shinji Mikami) צפוי להגיע אלינו השנה עבור כל הפלטפורמות ואם הכל ילך כמו שצריך, להחזיר עטרה ליושנה בכל מה שנוגע לטקטיקות הפחדה והישרדות. המפיצה Bethesda שמרה על פרופיל נמוך עם המשחק בתקופה האחרונה, מה שכנראה ימשך עד הכרזת תאריך ההשקה, אבל מעריצים נחושים הצליחו למצוא השבוע מטמון נאה של תמונות קונספט מהמשחק.

התמונות מגיעות מהאמן לו צ'נג (Lu Cheng), אמן קונספט שפרסם את עבודתו על המשחק באתר CGhub. הגלריה מעבירה בצורה נאמנה את האטמוספירה האפלה ותחושת חוסר האונים של הגיבור כשהוא מנסה לשרוד את בית המשוגעים הכי משוגע בהיסטוריה. למטה תוכלו לראות חלק מהתמונות, ואת הגלריה המלאה תוכלו למצוא בפרופיל של צ'נג ב-CGHUB. רק קחו בחשבון שהתמונות מלאות בספוילרים מינוריים מהמשחק כמו סוגי אויבים, איזורים שונים שנבקר בהם וכו'

The Evil Within מגיע מהיוצר של סדרת Resident Evil ונחשב לאחד האבות המייסדים של ז'אנר האימה\הישרדות. הגיבור שלו הוא שורד יחיד ודי מסכן - בלש שנקרא עם שותפיו למוסד לחולי נפש שאירע בו פיצוץ. כמו שאתם יכולים לנחש, השותפים לא שורדים הרבה זמן ומשם זה רק אנחנו ובית הזוועות.

לאחר שמיקאמי, יותר המשחק, מצא את עצמו מאוכזב מזכיונות אימה שפנו דווקא לכיוון האקשן (כמו Dead Space וכמובן Resident Evil), הוא שם לעצמו מטרה להחזיר את הגישה הבלתי-סלחנית של שראינו ב-Resident Evil של פעם ולהביא למעריצים את משחק האימה שהם באמת רוצים. המשחק הוכרז עבור ה-PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 ו-PS4 וצפוי לצאת במהלך 2014.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י