הרשמה

Titanfall למחשב יגיע בלי כלי מודינג

נסיון לקדם את גרסאת הקונסולות?

משחק היריות Titanfall הוא ללא ספק אחד המשחקים המצופים ביותר של השנה (אם לא ה-), ואחת הקהילות הכי מסורות שמחכות למשחק היא קהילת המודרים על ה-PC, שמחכה בשקיקה למשחק כמו Quake 3 Arena או Half Life 2 - פתוח למודינג מכל הסוגים, ומספיק פופולרי בשביל לבנות קהילה מסביבו. לאכזבתם של המודרים, השבוע התגלה כי Titanfall לא יגיע למחשב עם כלי מודינג אך אולי יקבל כאלה בעתיד.

הפרט הזה התגלה כשמעריץ שאל בטוויטר את וינס זמפלה ( Vince Zampella), אחד המקימים של המפתחת Respawn, האם Titanfall יגיע עם כלי מודינג כלשהם - ולשאלתו הוא הוא קיבל את התשובה המבאסת-משהו "בטוח לא בהשקה, נצטרך להעריך את המצב אחרי ההשקה". החוסר בכלי מודינג דווקא נשמע הגיוני - אחרי הכל מדובר במשחק שיוצא גם למחשב וגם ל-Xbox, ואף אחד מהצדדים לא ירצה לסמן את גרסאת המחשב בתור הגרסה ה"טובה" יותר שיכולה ליהנות ממודים. אפילו Skyrim, אחד המשחקים האהובים ביותר היום על קהילת המודרים, לא קיבל ערכת כלים רשמית בחודשיו הראשונים בשוק.

אם אתם לא יודעים או לא בטוחים מה זה בכלל מודינג, בואו נסגור את הפינה: מדובר בעריכה או בניה מחדש של תכנים עבור משחק מסוים באופן "חובבני", כלומר לא על ידי המפתחת הרשמית. במשחק כמו Titanfall זה יכול להתבטא בסקינים חדשים לנשקים ולטיטאנים, מפות חדשות, מצבי משחק חדשים ואפילו נשקים וטיטאנים חדשים לגמרי. ככל שכלי המודינג מאפשרים יותר, ככה כמות התוכן האפשרי גדולה יותר. עד היום, משחקים שעודדו מודינג ותוכן-משתמשים כמו Half Life, Unreal Tournament ו-Halo זכו לאורך חיים גדול בהרבה אז אפשר להבין מה האינטרס מצד המפתחת.

Titanfall ינחת אצלנו ב-11 למרץ עבור ה-PC, Xbox 360 וה-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:23 05.01.2014 | sagimi sagimi

    הזכרתם את skyrim וזה עושה לי חשק לשחק כבר ב fallout 4 המצופה או אפילו elder scrolls online

  2. 2

    21:29 07.01.2014 | chaingun chaingun

    Fallout 4 לא היה בדיחה/טרול בסופו של דבר לבינתיים?
    אני חושב שויגיימס דיווחו על כל העניין לפני כחודש (?).

  3. 3

    12:20 08.01.2014 | אור מנטש אור מנטש

    האתר טיזר אכן היה טרול אבל השמועות על כך שהמשחק בפיתוח ומתמקד בבוסטון (ויותר ספציפית עם מיקוד על מכון MIT) רצות כבר מ-2012 וצצו שוב רק בחודש שעבר.
    הניחוש שלנו? Fallout 4 יצא בנובמבר 2015 (בת'סדה אוהבת השקות סתיו) ויוכרז באיזור יוני השנה (E3), אלא אם כן עשו עליו ממש עבודה טובה מאחורי הקלעים ואז יש סיכוי קטן שהוא יושק עוד השנה.

  4. 4

    22:32 09.01.2014 | chaingun chaingun

    כן לאחרונה גם הדליפו תסריט של הקאסטינג שמאוד נראה מתאים לפולאוט ומבוסס בבוסטון, כל זה פורסם באתר אמין מאוד שנקרא קוטאקו (המשפט war never changes ועוד כמה פרטים...)

  5. 5

       | פורסם ע"י