הרשמה

סוני מכריזה על שירות ההזרמה PlayStation Now

משחקי PS3 בכל מקום, על כל מכשיר שתרצו

חברת Sony רכשה בשנה שעברה את חברת הזרמת המשחקים Gaiki במטרה להביא את שירות ההזרמה וספריית משחקי הפלייסטיישן לכל מכשיר אפשרי. השקת ה-PS4 עברה בלי ששמענו על השירות המיוחל, עד שאתמול סוני הכריזה בכנס CES על  Playstation Now - שירות הזרמת משחקי PS3 אל ה-Playstation 4,PS Vita, Playstation 3, טלוויזיות, טאבלטים וסמארטפונים.

במהלך CES 2014, אנדרו האוס(Andrew House) מחברת Sony הסביר ששירות ה-Playstation Now יהיה דומה בבסיסו לשירותי סטרימינג קיימים כמו Netflix, עם משחקים המאוכסנים על ענן שתוכלו לשחק בהם תחילה בקונסולות ה-PS4 וה-PS Vita ע"י הכנסת פרטי החשבון משתמש שלכם ב-Playstation Network. המשחק עצמו ירוץ על קונסולה במקום אחר לגמרי בזמן שאחנו יכולים לשחק בו כמעט על כל מכשיר אפשרי, כל עוד חיבור האינטרנט שלנו מספיק מהיר כדי לספק חוויה נטולת לאגים. שירות דומה קיים היום לשחקני PC עם אתר OnLive המציע הזרמה של משחקים אך כבר הספיק לקבל מוניטין רע מאוד על שירות גרוע וחווית משחק המקרטעת. בשביל ששירות כזה יעבוד כמו שצריך, סוני תצטרך להציב כמות עצומה של שרתי ענן בכל טריטוריה המיועדת להשקה. וכמו בכל מצב שמעורבים בו שרתי ענן, תמיד יש את האפשרות שמידע ילך לאיבוד, ששרתים יפלו או יהפכו לבלתי-זמינים ועוד בעיות.

השירות עצמו יספק חווית משחק נוחה שתאפשר לכם לשלוף שמירות מקונסולות שעדיין לא שיחקתם בהן, לעצור את המשחק בקונסלה אחת ולהמשיך בשניה ואפילו להמשיך את המשחק בקונסולה אחרת לגמרי (כל עוד היא של Sony) או טלוויזית Sony Bravia. בשלבים הראשוניים הוא עשוי להיות חיוני ל-PS4 שסובלת ממחסור בתמיכה-לאחור במשחקים ואינה מאפשרת לשחק במשחקי PS3.

Playstation Now יכנס לשלבי הבטא הראשוניים בסוף ינואר באזור צפון אמריקה ויספק לבינתיים את הכותרים The Last of Us, Puppeteer, God of War: Ascension ו-Beyond: Two Souls.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:05 09.01.2014 | sagimi sagimi

    עוד סיבה למה ps4 ניצחה את xbox one (בהשקה)

  2. 2

       | פורסם ע"י