הרשמה

Titanfall יתמוך ב-12 שחקנים בו-זמנית

האם זה מעט מדי או בדיוק נכון?

אחרי גל שמועות, אחד ממייסדי Respawn Entertainment , וינס זמפלה (Vince Zampella), הודיע רשמית כי מצב מרובה המשתתפים של Titanfall יכלול מצבי מלחמה של עד שישה שחקנים נגד שישה אחרים לכמות מקסימלית של עד 12 שחקנים בשרת. לצורך השוואה, Call of Duty: Ghosts מאפשר 9 שחקנים בכל קבוצה ואילו Battlefield 4 מאפשר עד 33 שחקנים לקבוצה - 66 שחקנים באותו המשחק.

ההחלטה היוצאת דופן גרמה לשלל תגובות שליליות של בסיס המעריצים של המשחק ברחבי הרשת וכמעט ולא גררה ניסיונות להגן על הבחירה של הצוות, עד אתמול שמשתמש פעיל באתר NeoGaf בשם DKo5, עובד בחברת Respawn Entertainment, החליט לענות לאנשים על שאלות לגבי המשחק. נראה שהגישה של Respawn למשחק היא לא להתמקד בכמות אלא באיכות והדינאמיות של הקרב, ובמקרה הזה צריך לזכור שבשדה הקרב נמצאים הרבה חיילי A.I - משהו שלא קיים אצל המתחרים הגדולים.

הוא פתח בלציין כי למרות שהמשחק ישתמש ברובוטי ה-Mech אפילו כאשר שחקנים לא מאיישים אותם, המשחק ישמור על איזון וכאשר הם נמצאים תחת שליטת AI הם קצת פחות מאיימים. בהתייחסות לשאלה האם Titanfall הולך להיות כמו Call of Duty רק עם רובוטים, בחר DKo5 לומר שהשיווק הוא אכן תחום בעייתי אם כי הם מתכננים לשחרר סרטון משחקיות המדגים מספר דקות של משחק "לא ערוך" כדי שאנשים יתחילו להבין את הזרימה של המשחק. בסוף דבריו הזכיר לציין כי שום כמות של שיווק שוות לחוויה הפשוטה של לשחק את המשחק.

בסופו של דבר צצה גם השאלה הברורה מכל, האם ההגבלה של משחק מרובה משתתפים לשניים עשר שחקנים תשנה את חווית ההנאה הכוללת. תשובתו של DKo5 הייתה חד משמעית - שהוא לא יודע ושהוא ישמח לדעת מה אנשים חושבים כי זה כנראה נושא שהם עדיין מתלבטים עליו. למרות הגישה של  הסטודיו שהם "יבדקו את זה", DKo5 הגדיש לציין כי הם יודעים שהם בונים משחק שמתאים לכל אחד, אלא בונים משחק שהם חושבים שהוא אדיר.

האם Titanfall יפתיע את כולם וישנה את חוקי המשחק?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:36 10.01.2014 | ek355 ek355

    הכי טוב, יותר מדי שחקנים זה סתם מגעיל. יש המון משחקים שלא מתאימים להמון שחקנים ובכל זאת מאפשרים את זה. אם יראו שצריך יותר אז שיוסיפו..

  2. 2

    19:36 10.01.2014 | WarFox89 WarFox89

    אני מריח משחק קונסולות ...

  3. 3

       | פורסם ע"י