הרשמה

הפרוייקט הבא של יוצר Everquest הגיע לקיקסטרטר

Pantheon: Rise of the Fallen יחזיר את האתגר למשחקי MMO

משחק התפקידים ההמוני Pantheon: Rise of the Fallen כבר נמצא בפיתוח זמן-מה, ומהיום תוכלו לתמוך במשחק המצופה דרך אתר המימון Kickstarter. מי שמכיר את סצינת מימון-הקהל יודע שיש המון משחקים אי שם שמבקשים כסף, וכמעט כולם נראים מאוד מבטיחים, אבל הרבה פעמים מה שעושה את ההבדל זה "אפקט הסלב", דמות מוכרת שמתלווה לקמפיין ונותנת לנו ביטחון שמדובר במשחק ראוי. במקרה הזה, ה"סלב" הזה הוא בראד מקווייד (Brad McQuaid), היוצר של Everquest - אחד ממשחקי ה-MMORPG המשפיעים והפופולריים ביותר בהיסטוריה. למעשה, בלי World of Warcraft זה כנראה עדיין היה המשחק הכי פופולרי היום בז'אנר.

היוצרים של Pantheon רוצים לחזור למקורות של משחקי ה-MMO ולהביא משחק מאתגר ומתוחכם שמתגמל עבודת צוות וחשיבה אסטרטגית. המשחק מתרחש בעולם Terminus, שנוצר לאחר שכמה עולמות התנגשו והתמזגו לאחד - מה שנותן הסבר מצוין לעובדה שיש בו גזעים שונים, איזורים שונים בתכלית ואפילו שליטים שונים. לשחקנים תהיה גישה לכמות עצומה של יכולות וקסמים, שיתנהגו באותה צורה בה השלל מחולק במשחקים אחרים. כלומר, אם נחסל בוס או נצלח צינוק קשה במיוחד, נקבל לא רק ציוד חזק אלא גם יכולות חדשות שימשיכו איתנו. אולם, זה לא משחק שנוכל להצליח בו בקבוצה לא מאורגנת או חס וחלילה לבד - רק קבוצה מסודרת ומידה גבוהה של תכנון ואסטרטגיה יוכלו להכין את השחקנים לסכנות הנמצאות בטרמינוס.

אם Pantheon לא נשמע כמו משחק ה-MMO האולטימטיבי, זה בגלל שזאת לא ממש המטרה שלו. יוצרי המשחק באו לקיקסטרטר כי הם רוצים לתפוס את קהל ההארדקור של משחקי ה-MMO, אותם אנשים שמעריכים אתגר טוב ואת תחושת ההישג שבאה לאחר שצולחים אותו. לפי איך שזה נראה, Pantheon הוא ממש לא משחק ל-Noobs שנכנסים למשחק הרשת הראשון שלהם.

Pantheon: Rise of the Fallen צבר עד כה יותר מ-42,000$ בפחות מ-24 שעות, ומקווה לאסוף לפחות 800,000$ ב-40 הימים הקרובים. למרות שהסכום נחשב לגבוה ביחס למשחקים אחרים, למפתחים אין ספק שהם יגיעו אליו ויותר גבוה. אם הסכום יגיע למליונים, כמות התוכן תגדל בהתאם ותוסיף עוד דמויות, יבשות, אויבים, יכולות ועוד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י