הרשמה

האם נינטנדו עובדת על קונסולה חדשה?

אם כן, זו כנראה קונסולה ניידת

האם חברת נינטנדו עובדת על קונסולה חדשה כבר בימים אלה? כל זה יכול להיות נכון אבל כרגע רק בגדר שמועה. אם אתם לא מאמינים, אתם מוזמנים לקרוא את הפרסום של משתמש NeoGAF. "כמעט בטוח שזה לא קשור לנושא, אבל אני לא ממש רוצה לפתוח שרשור חדש, כי הוא ילוכלך במהירות. בנוסף, אני אצטרך לפרסם את המקור ואני לא רוצה להכנס לצרות".

"בכל מקרה, נראה שנינטנדו התחילו לעבוד על פלטפורמה חדשה בתחילת 2013 והכם כבר בחרו ספק אחרי שבחנו אפשרויות שונות. הצ'יפ אולי יהיה מבוסס על דגם קיים, אבל הוא ישונה לדרישות של נינטנדו. אני משער שמדובר בקונסולה הניידת החדשה שלהם".

האם המידע הזה תקף, או האם מדובר בעוד שמועה חסרת בסיס? רק הזמן יגיד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:06 15.01.2014 | pewdiepie pewdiepie

    אם נינטנדו רוצה להצליח היא צריכה:1. להוציא משחקים טובים ואלימים לווי u ו2.משחקים אלימים וחדשים שהם רק במכשירים שלהם. 3.השקת מכשירים במדינות רבות יותר(ביניהן ישראל).4.שיכנוע חברות לפתח עבורם משחקים. ו-הוצאת חיישן תנועה שמאפשר שימוש בעזרת ידיים וקול.

  2. 2

    01:30 16.01.2014 | Hollow Hollow

    ל1 זה שאתה חולה בראש שצריך כל הזמן לשחק משחקים אלמים לא אומר שנינטנדו צריכה את זה והיא לא צריכה לשכנה חברות לפתח עבורה WII U זה קונסולה פתוחה שכל חברה יכולה לפתחה עבורה משחקים ולמה נראה לך שנינטנדו צריכה חרא כזה כמו הקיניקט באיזה עולם אתה חיי שאתה חושב שהקיניקט זה באמת דבר שימשי למשחקים ושכיף לשחק הם זה

  3. 3

    21:35 18.01.2014 | Hollow Hollow

    סביר להניח שהסביה שהם הולכים להוציא קונסולה ניידת חדשה זה בגלל כל הסיפור אם המצלמה של ה3DS אז כנראה אם רק הולכים להוציא גרסה בלי מצלמה

  4. 4

    19:42 19.01.2014 | pewdiepie pewdiepie

    לhollow שלא תגיד שאני כזה,כולה מה אמרתי? שהם צריכים לעשות משחקים טובים? סליחה באמת שאני לא בטאתי את עצמי כמו שצריך ):|

  5. 5

       | פורסם ע"י