הרשמה

הזמנתם PS4? הקונסולה תגיע לקראת סוף החודש

המחירים הרשמיים ופרטים נוספים נחשפו במסיבת העיתונאים של ישפאר היום

ישפאר, היבואנית הרשמית של סוני בארץ, קיימה היום מסיבת עיתונאים בהרצליה וסיפרה לנו את כל הפרטים העסיסיים על השקת הפלייסטיישן 4 בארץ. כמו שדיווחנו באופן בלעדי לפני כחודשיים, השקת ה-PS4 בארץ היתה מתוכננת ל"מהלך חודש ינואר" במחיר של "כ-2,500 שקל למארז הבסיסי". מנהל המולטימדיה בישפאר, איתן דרורי, הכריז היום על המחירים הרשמיים:

  • מארז הבסיס הכולל את הקונסולה, שלט DualShock 4 וכבל HDMI, עולה 2,599 ש"ח.
  • מארז הפרימיום הכולל את הקונסולה, שני שלטי DualShock 4, מצלמה, כבל HDMI ומשחק היריות Killzone: Shadow Fall, עולה 3,199 ש"ח.

שלטי DualShock 4 יעלו 400 ש"ח בנפרד והמשחקים ב-PSN יעלו בין 270 ל-330 ש"ח (למשחקי AAA). ומה לגבי תאריך ההשקה הרשמי? מאחר והשקה שכזו היא תהליך עם הרבה מאוד גורמים, אין תאריך ספציפי אבל יש טווח השקה. עבור מי שהזמין את ה-PS4 דרך משווקים רשמיים - הקונסולות שלכם צפויות להגיע בשבוע הבא, אם כי יתכנו עיכובים קלים עד תחילת החודש הבא. עקב הביקוש הגדול ברחבי אירופה ובישראל, אם לא הזמנתם מראש ואתם מחכים שהקונסולה תהיה זמינה בחנויות - תצטרכו לחכות שהסחורה תתחדש במהלך פברואר\מרץ.

צביקה שמעוני, מנכ"ל ישפאר, דיבר במסיבת העיתונאים על נושא לא כל כך צפוי ועסק בהתאמה של ה-PS4 לעתיד הקרוב של הטלויזיות, דגמי ה-4K. אם תהיתם, "4K" או בשמו השני "Ultra HD" הוא סטנדרט הרזולוציה החדש שלפי שמעוני, יגיע לקהל הרחב במחירים אטרקטיביים יחסית כבר בשנה הקרובה. זוהי רזולוציה גדולה פי 4 ממה שאנחנו מכירים בתור Full HD (או 1920x1080 למחמירים), ותאפשר מסכי ענק עם איכות תמונה וחדות הרבה יותר גבוהות. ה-PS4 מגיעה מהקופסא עם תמיכה מלאה ברזולוציית 4K, ושמעוני הדגיש שהמוצרים הנלווים של סוני כמו מסכי ה-4K יהיו שידוך מושלם לקונסולה החדשה ויאפשרו גיימינג באיכות הגבוהה ביותר.

לאחר מכן דרורי דיבר על ההתפתחות הרחבה בצריכת הבידור שלנו מאז השקת הפלייסטיישן 3 ב-2007 ועד עכשיו, והבהיר שה-PS3 עדיין רלוונטית היום. ה-PS4, מצד שני, תוכננה מראש להתאים לעולם של היום, כשכל המכשירים שלנו יודעים לעבוד ביחד. ה-PS4 תוכננה להיות חברתית, נגישה וידודותית לא רק למשתמש אלא גם למכשירים האחרים שברשותינו כמו הסמארטפון או הטאבלט. כשביקשנו לדעת על שירות ה-PlayStation Now ועל האפשרות שתהיה לנו גישה אליו בארץ, דרורי השיב כי השירות מתוכנן להשקת נסיון רק בארה"ב בשלב הזה ולכן מוקדם עדיין לדבר על טריטוריות אחרות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:45 19.01.2014 | pewdiepie pewdiepie

    אני חושב שמי שרוצה את המכשיר יצטרך לחכות.הנה כמה עצות שלי:1.לחכות שיצא דגם סליים,2.שירד כמובן המחיר,3.שיצאו משחקים טובים,4.שיפתרו בסוני באגים לפלייסטישן 4.

  2. 2

       | פורסם ע"י