הרשמה

League of Legends הכניס 624 מליון דולר ב-2013

איזה משחק חינמי הצליח לעקוף אותו בהכנסות?

זה כבר ידוע לכולנו שמשחקים "חינמיים" עושים היום יותר כסף מרוב המשחקים שעולים כסף. בעתיד אנו נראה יותר ויותר משחקי AAA שימשכו אותנו פנימה עם המודל החינמי ועדיין יצליחו להוציא מאיתנו כסף דרך מיקרו-רכישות מפתות. מי שיודע את זה, לא צריך להיות גאון כדי להסתכל על הלהיט League of Legends בתור אחד המשחקים החינמיים הרווחיים ביותר שיש, אולי אפילו ה-רווחי ביותר.

משחק ה-MOBA הפופולרי שבה מליוני משחקים ברחבי העולם ולא פסח גם על הקהל הישראלי - היום הוא נחשב לאחד המשחקים הכי פופולריים בארץ. אז איך כל זה מיתרגם לכסף? לפי מידע שפורסם על ידי אתר SuperData, המשחק League of Legends גרף סכום בלתי-נתפס של מעל 624 מליון דולר במהלך שנת 2013. בשביל משחק שקיים רק על המחשב וכולל המון שחקנים שלא מוציאים עליו כסף, זהו הישג מרשים במיוחד. אבל האם זה הסכום הגדול ביותר מבין כל המשחקים החינמיים? אפילו לא קרוב. LoL הגיע למקום השני והמכובד במכירות במהלך 2013, והמשחק במקום הראשון צבר סכום גבוה בהרבה - 957 מליון דולר במהלך 2013.

ניחשתם כבר איזה משחק חינמי הצליח לעקוף את LoL? אולי שמעתם על CrossFire, משחק היריות הקוריאני שכבש את העולם בשנה החולפת וגרף קרוב למליארד דולר. מתחת לשני הענקים יש עוד כמה כותרים חינמיים בולטים ומוכרים: Dungeon Fighter הגיע למקום השלישי עם 426 מליון, World of Tanks אחריו עם 372 מליון ובמקום החמישי Maplestory עם 326 מליון.

מה אתם חושבים על נתוני המכירות המרשימים הללו? האם העתיד של הגיימינג הוא במשחקים חינמיים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:29 20.01.2014 | sagimi sagimi

    כל עוד עושים משחקים טובים, שלא מפלים בין כאלו שמשלמים וכאלו שלא והמחרים לא בשמיים אז בכיף

  2. 2

       | פורסם ע"י