הרשמה

[עדכון] Borderlands 2 לא קיבל תאריך רשמי ל-Vita

2K חזרה בה מתאריך היציאה שפרסה בעצמה והתנצלה על הבלבול

[עדכון]: ציוץ ההכרזה המקורי נמחק מעמוד הטוויטר של 2K, ובמקום עלה ציוץ חדש: "אנו מתנצלים על הציוץ לגבי תאריך היציאה של Borderlands 2 ל-Vita שפורסם בטעות. תאריך היציאה המצוין אינו נכון". נראה שקרתה איזושהי פאדיחה רצינית בשביל ש-2K תפרסם בעצמה תאריך יציאה רשמי ואז תחזור בה לחלוטין. זה לא נדיר שמפיצות מפרסמות תאריכי יציאה בזמן שבפועל, תאריך זה כלל אינו ריאלי עבור המפתחות. זה קרה עם The Division לא מזמן ועושה רושם שזה המצב גם במקרה הזה.

הכתבה המקורית:

חדשות טובות לכל ציידי הכספות אי שם! משחק היריות\תפקידים המוצלח Borderlands 2 יעשה את המעבר למסך הקטן ויגיע ל-PS Vita שלנו ב-18 למרץ. ההודעה הגיעה היום מהמפיצה 2K דרך העמוד הרשמי שלה בטוויטר. יהיה מעניין לראות איך Gearbox והמפתחת שאחראית על ההמרה, Iron Galaxy, ימירו את המשחק העצום ויהפכו אותו לתואם לחומרה המוגבלת של ה-Vita.

על המחשב, למשל, המשחק תופס מעל 20 ג'יגה של מקום ביחד עם התכנים הנוספים בתשלום, וגם על קונסולות הדור הישן הוא נראה מרשים וכולל מרחבי משחק עצומים שיהיה מאוד מפתיע לראות בגרסת ה-Vita. ככה או ככה, כותר כמו Borderlands 2 יכול להיות נהדר עבור הקונסולה הניידת שעדיין סובלת ממחסור במשחקי AAA טובים.

מה אתם חושבים על Borderlands 2 בקטן? שווה קניה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:14 21.01.2014 | pewdiepie pewdiepie

    משחק מ2012 עכשיו בויטה (המעצבנת מאוד)אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

  2. 2

       | פורסם ע"י