הרשמה

סרטון משחקיות של Infamous: Second Son חושף את כוחות הניאון

אש ועשן זה רק אחד הכוחות שיהיו לנו במשחק

Infamous: Second Son, כנראה המשחק הכי חשוב של ה-PS4 השנה, מתקרב אלינו בצעדי ענק וסוף סוף אנחנו נחשפים לכוחות חדשים חוץ מהאש ועשן שראינו בשנה האחרונה. בניגוד למה שאתם אולי חושבים, הכוח האמיתי של הגיבור במשחק הוא לא היכולת "לשחק באש" אלא היכולת לשאוב כל כוח שנקרה בדרכו.

בסרטון משחקיות שנחשף בעמוד היוטיוב הסיני Etoday, אנו נחשפים לכוח הניאון והצורה בה אנו מחליפים בין הכוחות השונים שלנו. אם האש והעשן מתמקדים יותר בנזק מאסיבי ועוזרים להתמודד עם הרבה אויבים במקביל, הניאון עושה בדיוק ההפך - פחות נזק היקפי להרבה אויבים, אבל יותר נזק ממוקד לאויבים הבעייתיים והרבה יותר ניידות בשטח. בזמן שהאש מאפשרת לנוע מרחקים קצרים במהירות, הניאון מאפשר לנוע הרבה יותר מהר ולגמוע מרחקים ארוכים - גם בצורה אנכית! תוכלו לרוץ על בניינים וקירות וכך להתחמק מהאויב או לצמצם את הטווחים עד שאפשר לחסל אותו מקרוב.

בניגוד למשחקים אחרים, ב-Infamous: Second Son יש דרך די מקורית להחליף בין הכוחות השונים: על מנת לעשות זאת, חייבים לשאוב את הכוח ממקור כלשהו. לא אמורה להיות לנו בעיה למצוא את המקורות המתאימים מאחר והם מפוזרים בכל מקום: את הניאון אפשר לשאוב, למשל, מגופי תאורה ושלטים מוארים. את האש אפשר לשאוב מארובות או כל מקום אחר שיש בו עשן.

Infamous: Seond Son יושק בלעדית ל-PS4 ב-21 למרץ ויכלול כוחות נוספים חוץ מהשניים שאנו רואים כאן. מה אתם חושבים על המשחק עד כה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י