הרשמה

שמועה: Gran Turismo 7 בדרך אלינו

ועוד שמועות על Driveclub, Thief ועוד

בסוף 2013 הושק משחק המירוצים המצופה Gran Turismo 6, אבל בגלל שהוא יצא כל כך מאוחר והושק רק עבור ה-PS3 - משחקי ה-PS4 גנבו לו את תשומת הלב והשאירו אותו עם נתוני מכירות נמוכים. לפי המגמה האחרונה, נראה שהפתרון הטוב ביותר היה "לקדם" את GT6 ל-PS4 - אבל לפי שמועה מפי מקור בתעשיה, סוני העדיפה לקפוץ ישר ל-GT7.

המקור, אשן ראשיד (Ashan Rashid), צייץ בעמוד הטוויטר שלו מספר עדכונים שהגיעו ככל הנראה ממצגת סגורה במשרדי סוני. כל המידע שעומד לבוא לא אושר על ידי שום מקור רשמי אז קחו הכל בתור שמועה בלבד. אם השמועות אכן נכונות (כמו שהן בדרך כלל), נראה שסוני מתקדמת לא רע בכלל בחזית המירוצים.

"אוקיי אז הנה קצת מידע שנשבעתי עליו סודיות", ראשיד התחיל. "משקפי ה-VR (מציאות מדומה) יהיו מדהימים [...] הרבה פתרונות, כל מני אבטיפוסים, אבל המוצר הסופי הוא הנננננ. תגידו שלום ל-Gran Turismo 7." הוא המשיך עם עוד פיסת מידע קטנה: "היי אנשי GT, שמעתי שה-GDDR5 (הזכרון הפנימי המתקדם של ה-PS4) השיג לכם עצים תלת מימדיים ואנשים אמיתיים."

וזה לא עצר שם: "Drive Club גם נראה הרבה יותר טוב לכאורה. אמורים להיות כמה חודשים טובים עם בלעדיים של סוני בקרוב." המדליף דיבר גם על Thief שיוצא בסוף החודש והרזולוציה שלו על ה-Xbox One: "אה ו-Thief אולי לא יהיה ברזולוציית 900p יותר אחרי ההקצאה של 8 אחוזי מעבד נוספים על ה-Xbox One. אבל פעם אחרונה ששמעתי זה היה 900p [...] וזה נשמע כמו לדרוך על הגופה אבל המפתחים מאוד שמחים עם 8 האחוז הנוספים שניתנו להם. תודה לך מיקרוסופט."

מה אתם חושבים על השמועות האחרונות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י