הרשמה

Watch Dogs - ה-PS4 תקבל רזולוציה גבוהה יותר מה-Xbox One

האם ה-Xbox One תמיד תהיה מאחור עם הרזולוציה?

חלק גדול ממלחמת הקונסולות היום הוא "מלחמת הרזולוציה" - כשזה נוגע למשחקי צד-שלישי, עד כה ה-PS4 הובילה בגאון וזכתה לרזולוציה מלאה של 1080p, בזמן שרוב המשחקים זכו ל-720p או הפשרה - 900p. מה כל כך חשוב ברזולוציה? האמת היא שהרבה שחקנים לא ירגישו את ההבדל, אבל רזולוציה גבוהה יותר אומרת תמונה חדה ומפורטת יותר. ההבדלים יהיו גלויים יותר ככל שמסך הטלויזיה שלכם גדול יותר, והשחקנים שהכי ירגישו בהבדל הם גיימרים של מחשב, הרגילים לשאוף לרזולוציה הגבוהה ביותר במשחקים.

כעת, נראה ששניים מהמשחקים המצופים ביותר על ידי צד-שלישי יזכו לרזולוציה גבוהה יותר על ה-PS4 - כך לפי מקור מיודע בתעשיה. המדליף, שקורא לעצמו Shinobi602, פרסם לאחרונה כמה ציוצים עם מידע לגבי הרזולוציות ב-Watch Dogs וב-The Wicther 3. "יש לי שני דברים קטנים לחלוק אתכם לגבי ה-Resolutiongate (כינוי החיבה ל'מלחמת הקונסולות')", הציוץ הראשון פתח.

"משחק האקינג שעומד להגיע, 900p על ה-Xbox One, ו-1080p על ה-PS4." הציוץ השלישי קרא: "משחק פולני מסוים שעומד להגיע, 720p על ה-Xbox One, ו-900p על ה-PS4 (עובדים קשה כדי להרים ל-1080p)." לא קשה להבין את הרמזים עם "משחק האקינג" (Watch Dogs) ו"משחק פולני" (The Witcher 3), אבל שימו לב שמדובר בשמועה וגם אם היא נכונה כרגע - הכל יכול להשתנות עד השקת המשחקים המדוברים.

מה אתם חושבים על מלחמת הרזולוציות? האם זה משהו בעל חשיבות עבורכם בבחירת הקונסולה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י