הרשמה

האם Far Cry 4 יתרחש בהימלאיה?

Ubisoft רוצה לעדכן את "ההגדרה ההיא"

סיפרנו לכם פעם מהי ההגדרה של טירוף? לעשות כל פעם את אותו הדבר, ולצפות לתוצאה שונה. זוהי לא רק המנטרה של Vaas מהמשחק Far Cry 3, אלא דרך החיים של מפתחי הסדרה. עד כה הם הוציאו שלושה משחקים נהדרים המתרחשים באיזורים טרופיים עם הרבה טבע מסביב, והתוצאה אכן לא השתנתה - כולם זכו לביקורות מפרגנות והשאירו טעם של עוד.

לקראת המשחק הרביעי והמדובר, שכלל לא הוכרז רשמית עדיין, דלפו כמה פרטים מעניינים על המשחק שעלולים לגרום לכם לנטוש את הסדרה או אולי לאהוב אותה יותר. כמו אתמול עם הפרטים על Uncharted 4, יש לנו שמועה ממקור אמין יחד עם טיזינג רשמי - ושניהם רומזים בדיוק על אותו הדבר.

בואו נתחיל עם המידע הרשמי: Ubisoft פרסמה אתמול תמונה מוזרה בטוויטר יחד עם הכיתוב "הגיע הזמן לעדכן את ההגדרה ההיא..." בתמונה רואים את Vaas מצביע על קופץ סקי מאולימפיאדת סוצ'י, בלי שום מידע נוסף. אנחנו לא יודעים מה אתם מפרשים מזה (אתם מוזמנים לשתף אותנו בתגובות), אבל לנו זה אומר ש-Far Cry 4 הולך להיות קשור איכשהו לשלג.

ועכשיו לשמועה: מדליף מוכר ואמין העונה לשם Superannuation, פרסם בחשבון הטוויטר שלו את הציוץ הבא: "Far Cry 4 נשמע סופר משעמם מהשמועות. זה המשחק השלישי בערך שעובר להימלאיה או איזור דומה וכולל מפלצות." דווקא אין לנו בעיה עם Far Cry חדש באיזור הררי ומושלג, אבל מפלצות? לדעתנו עדיף להשאיר את זה למשחקי ספין-אוף כמו Blood Dragon.

מה דעתכם על Far Cry 4 בשלג? ומה לגבי המפלצות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:12 20.02.2014 | Shalev402 Shalev402

    נשמע מעניין בשלג אולי העניין יכול לחדש את המשחק

  2. 2

    11:17 21.02.2014 | ThedarkestSmash ThedarkestSmash

    מפלצות היו בפאר קרי עוד מההתחלה,מהמשחק הראשון בסידרה, יהיה מעניין אם מחזירים את זה

  3. 3

       | פורסם ע"י