הרשמה

Bioshock Infinite מציג: מצב "1998"

בהשראת האבא של משחקי ההתגנבות

לכל מי שזוכר את מצב "1999" של Bioshock Infinite, שהפך את המשחק להרבה יותר קשה, הנה מגיע המצב החדש שיכניס רמה חדשה של אתגר למשחק ואולי אפילו יהווה סיבה מספיק טובה להתחיל אותו מחדש.

היום, חברת Irrational Games הכריזה שתוכן ההורדה הנוסף ל-Bioshock Infinite, Burial at Sea: Episode Two, יגיע ב-25 למרץ יחד עם מצב "1998", אשר מגביל את השחקן לנקות באמצעים לא-קטלניים בלבד וגורם לו להסתמך על התגנבות ופתרונות יצירתיים.

קן לוין(Ken Levine), המוח מאחורי Bioshock, אמר: "דאגנו לשים במשחק דגש חשוב מאוד על איזון ועל מערכות התגנבות. במהלך שהתחלנו לעבוד על מערכת המשחקיות החדשה, התחלנו לשים לב אם אנשים משתמשים בנשקים לא קטלניים במכוון. לאור התגובות החיוביות שקיבלנו מהמעריצים על מצב ה-1999, חשבנו שזה יהיה מגניב אם ניתן להם דרך שונה לשחק את Burial at Sea: Episode Two, ולהתעמק בדרכי ההתגנבות".

אולי שמתם לב שמצב ה"1998" עושה מחווה למשחק התגנבות מפורסם שעשה לאחרונה קאמבק. נו? גיליתם כבר מי זה? כן, מדובר ב-Thief שיצא ב-1998 והניח את אבני היסוד לז'אנר ההתגנבות שאנו מכירים כיום. מזל שבמקרה של Bioshock, אנחנו יכולים לבחור בין גישת ההתגנבות לגישת ה"להרוג כל דבר".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:57 03.03.2014 | ToMuSH ToMuSH

    לנקוט*

  2. 2

       | פורסם ע"י