הרשמה

"על טבעי" מקבל ספינאוף ושחקנית חדשה

פרק הפיילוט ישודר בחודש הבא

הספינאוף של "על טבעי" משנה את שמו ומלהק שחקנית נוספת! הסדרה המצליחה תקבל סדרת-בת בשם Supernatural: Bloodlines שתתרחש בשיקגו. סדרת הבת של "על טבעי" ממשיכה להתקדם בשלבי הפיתוח – ועכשיו שמה משתנה.

הספינאוף שעד כה נקרא Supernatural: Tribes מקבל שם חדש – Supernatural: Bloodlines, ויספר על משפחות המפלצות המאפיונריות ששולטות בעיר שיקאגו שבארצות הברית. אל השחקנים נתניאל בוזוליץ' (Nathaniel Buzolic) מ"יומני הערפד" ולושיין לאוויסקאונט (Lucien Laviscount) מהסדרה "סקינס" הבריטית תצטרף מליסה רוקסבורג (Melissa Roxburgh).

מליסה כבר הופיעה ב"על טבעי" בעבר – צופים אדוקים יזהו אותה כדמות לילה טיילור בפרק "Time After Time", פרק מספר 12 בעונה השביעית, אך למרות הופעתה הקודמת ב"על טבעי", מליסה תשחק דמות אחרת לחלוטין – ויולט, אשת-זאב צעירה שמשתייכת לאחת ממשפחות הפשע המפלצתיות.

פרק הפיילוט של Supernatural: Bloodlines יהיה פרק מיוחד בעונה התשיעית (הנוכחית) של "על טבעי" וישודר ב-29 באפריל. מחכים לראות את סם ודין בשיקגו? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:36 13.03.2014 | Hollow Hollow

    וזה קשור לגיימינג איך? ואני מעריץ של על טבעי ואין לי בעיה שתעשו כתבות על הסדרה אבל זה אתר על גיימינג אז מה לעזאזל הקשר!!!

  2. 2

    13:56 14.03.2014 | ari3l0_0 ari3l0_0

    חחח לא הבנת תסתכל למעלה כתוב שזה בקטגוריה של קולנוע וטלוויזיה ויגיימס מתרחבים :) ויגיימס כל הכבוד, המשיכו כך!

  3. 3

       | פורסם ע"י