הרשמה

Vgames מזמינים אתכם לסרט "רכבת הקרח"!

כל אחד יכול לזכות! פרטים בפנים

אחרי שסיימנו את פעילות "משחקים בתמונות" בחודש שעבר, הדבר היחיד שעניין אתכם זה מתי תגיע הפעילות הבאה? אז הנה, הפעילות הבאה כבר כאן – אנו גאים להכריז על פעילות "רכבת הקרח" בשיתוף קולנוע לב! אז מהו "רכבת הקרח", אתם שואלים? רק סרט המד"ב הכי טוב שעדיין לא שמעתם עליו.

בעתיד הלא-רחוק, אסון יתרחש. האנושות תנסה להגן על עצמה מהתחממות גלובלית אך תעשה טעות שתהפוך את העולם לשממה קפואה. כל בני האדם ימצאו את מותם, למעט אלו שהבטיחו את מקומם ברכבת הקרח - המעוז האחרון של האנושות. אולם, להישרדות הזו יש מחיר: רק מעטים זוכים לחיי נוחות על הרכבת, ואילו היתר זוכים ליחס משפיל וחיים בתת-תנאים. בקצב הזה, זה רק עניין של זמן עד שיושבי הקרון האחרון יתאגדו למרד. קרון אחר קרון, אנו ניחשף לסודות של הרכבת ולשילוב נדיר שנע בין מתח ואקשן, דרך הומור אפל ועד ההזוי והמוזר.

אם נמאס לכם מסרטי המד"ב ההוליוודיים, היצירה המבריקה של הבמאי בונג ג'ו הון תיקח אתכם למסע מרתק ולא צפוי, ותזכיר לכם איך נראה מד"ב איכותי באמת.

ההקרנה המיוחדת של Vgames תתקיים בקולנוע לב בדיזנגוף סנטר, תל אביב, בתאריך 23.3 בשעה 21:00.

אז איך זוכים בכרטיס זוגי להקרנה המיוחדת של "רכבת הקרח"?

כמו תמיד, יש יותר מדרך אחת לזכות! בתור התחלה, אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפעילות הרשמי של "רכבת הקרח" ולהירשם לקבלת כרטיס. כל מה שאתם צריכים שיהיה לכם זה שם וכתובת מייל. החזיקו אצבעות ואולי גם אתם תבטיחו את מקומכם ברכבת.

נרשמתם? מצוין! עכשיו הגיע הזמן להגדיל את הסיכויים עם פעילות הפייסבוק שלנו. היכנסו לעמוד הפייסבוק של Vgames, שתפו ועשו לייק לפוסט הפעילות ואולי תזכו בכרטיס זוגי ופרסים אחרים!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י