הרשמה

נחשפה הדמות האחרונה ב-Ultra Street Fighter IV

הכירו את Decapre

Street Fighter IV נחשב כבר שנים למשחק המכות התחרותי ביותר בז'אנר ומככב בתור האירוע המרכזי בכל טורניר חשוב, כולל הטורניר הכי חשוב - EVO. מאז ההשקה שלו ב-2009 הוא קיבל כמה וכמה הרחבות וגרסאות חדשות, והגרסה הבאה שלו (ובתקווה גם האחרונה לפני SF V) הוא Ultra Street Fighter IV, שבאופן מפתיע הצליח לקבל שם קצר יותר מהגרסה הנוכחית: Super Street Fighter IV: Arcade Edition.

גרסאת ה-Ultra תגיע עם חמש דמויות חדשות, ועל 4 מהן ידענו עוד מרגע ההכרזה הראשונית: Hugo, Rolento, Elena ו-Poison. הדמות החמישית נשארה בעלטה והובטח שהיא תהיה דמות נשית חדשה לגמרי שלא הופיעה במשחקים קודמים, והיום היא סוף סוף נחשפה - הכירו את Decapre. היא נראית כמו גרסה מרושעת של Cammy ואף מחזיקה בכמה וכמה מהתרגילים והתנועות שלה, מה שאולי יעצבן את השחקנים שקיוו למשהו חדש לגמרי. בכל זאת, קשה להתעלם מהעובדה ש-Decapre נראית מצוין ותהווה עוד דמות מהירה ומסוכנת שתתווסף למיקס של 44 דמויות בסה"כ.

Ultra Street Fighter IV יגיע ביוני ל-Xbox 360 ול-PS3, ובאוגוסט ל-PC. נוכל לרכוש אותו בגרסאת Stand-Alone עם כל הדמויות במחיר מלא, או לשדרג מהגרסה הקודמת במחיר של DLC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י