הרשמה

מה גרם ל-Watch Dogs לעבור לדירוג 18+?

תוכן שהתווסף מאז הדחיה שינה את דירוג ה-15+

המשחק השאפתני Watch Dogs צפוי להגיע אלינו בסוף חודש מאי הקרוב, אחרי שקיבל דחיה מאוקטובר שעבר. כעת, נראה שהמפתחים ב-Ubisoft לא עבדו רק על ליטושים ושיפורים למערכת אלא הוסיפו תוכן של ממש שיאריך את זמן המשחק. לפני הדחיה, המשחק הוגדר בצנזורה האוסטרלית בתור כותר המוגבל לגיל 15 ומעלה, אך לקראת ההשקה המחודשת הוא הוערך מחדש וקיבל הגבלה מחמירה יותר, לגילאי 18 ומעלה. זה ידוע שהצנזורה האוסטרלית היא מהמחמירות בעולם, ועד לא מזמן משחקים המוגבלים לגילאי 18+ כלל לא נמכרו במדינה. אבל במשחק בו אין אלימות פיזית מופרזת כמו קטיעת איברים או דם בכמויות מוגזמות, מה יכל להיות מספיק גרוע בשביל להחמיר את ההגבלה?

כמו שבטח ניחשתם, ההחמרה הגיעה בעקבות תוכן מיני. Kotaku אוסטרליה שמו את ידיהם על מסמך הצנזורה שמסביר בפירוט את החלקים הבעייתיים. כמו שראינו בטריילר האחרון של המשחק, חלק מהעלילה יעסוק בהברחת נשים ויכלול סצינה ספציפית קשה לצפיה- כנראה בתור כלי לגרום לנו ממש, ממש לשנוא את ה"בחור הרע". לפי המסמך, "המשחק מכיל רימוזים על אלימות מינית שאינה יכולה להיכלל בסיווג לגיל 15+, אשר מכילה את הסעיף 'אלימות מינית, מרומזת או לא, אינה מותרת'."

לפי Kotaku, המסמך מפרט על סצינה מסוימת בה אחת הדמויות "בוחנת" את הנשים, ממששת אותן ולוקחת את אחת מהן לחדר - מה שמרמז על אלימות מינית, ומחוזק שוב על ידי סצינה מאוחרת יותר. אין ספק ש-Watch Dogs הוא לא משחק לגילאים צעירים, אבל עולם הגיימינג כבר הוכיח לנו שיש דברים הרבה יותר גרועים מאונס מרומז - במיוחד כשזה נעשה על ידי דמות רעה. Ubisoft הבהירה כי ההחמרה הגיעה מהגוף האוסטרלי לצנזורה (ACB) ולא ממנה, מה שעשוי לרמוז על כך שביתר הטריטוריות לא יחמירו את הסיווג.

Watch Dogs יושק ל-Xbox, PlayStation ו-PC ב-27 במאי, עם איחור אופנתי של גרסאת ה-Wii U לשלב מאוחר יותר השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:53 17.03.2014 | ek355 ek355

    הייתי בטוח שהוא היה 18 מלכתחילה, נו טוב, כאילו שהאזהרות האלה מונעות ממישהו לשחק (ברוב המקרים לפחות..)

  2. 2

    17:05 17.03.2014 | Daniel4564 Daniel4564

    חחחח נכון

  3. 3

       | פורסם ע"י