הרשמה

Gauntlet עושה קאמבק - צפו בטריילר הראשון

האם ה-Reboot יעמוד בציפיות?

אם גדלתם על המשחקים של שנות התשעים, אולי אתם זוכרים את Gauntelt: משחק ה-Dungeon Crawler המקורי שהיווה את האב הרוחני ל-Diablo וגרם סבל לאינספור שחקנים לאורך השנים עם רמת הקושי הבלתי-מתפשרת שלו. המשחק המקורי יצא ב-1985 וקיבל משחקי המשך לאורך כל שנות התשעים. מאז הוא דעך, והנסיון האחרון (והכושל) להחיות את הסדרה היה ב-2005 עם Gauntlet: Seven Sorrows ל-PS2.

אז אחרי 9 שנים, כנראה שהגיע הזמן לעוד נסיון - והפעם אחד ראוי. חברת Warner Bros, החליטה להחיות את הזכיון הותיק והכריזה על הגרסה המחודשת של המשחק, שברוח טרנד האיתחולים (Reboot) תיקרא פשוט Gauntlet. המשחק החדש לא מתיימר להמציא מחדש את הז'אנר, אלא לקחת את כל מה שאהבנו במשחקים הקודמים ולתת להם את הטאץ' המודרני שיעטוף את הכל. דוגמאות טובות לאיתחולים בסגנון הזה הם Shadow Warrior ו-Strider.

Gauntlet הוכרז רק למחשב כחלק משיתוף פעולה של Warner עם Valve, ויושק עבור Steam עם תמיכה ב-SteamOS (כלומר תואם למערכות הפעלה מבוססות לינוקס) בחצי השני של 2014. לא הוכרז על בלעדיות, אז יתכן שהמשחק יושק גם לקונסולות. בנוסף, Warner הכריזה כי השקת המשחק תלווה בהשקה של ה-WB Games Vault, פרוייקט שיחיה עוד משחקים מצוינים מהעבר ששייכים ל-Warner או Midway בנוסף לזכיונות ארקייד חדשים על פני פלטפורמות שונות.

צפו בטריילר ההכרזה למטה וספרו לנו מה דעתכם בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:43 19.03.2014 | adivel adivel

    Fun fact:
    החברה המפתחת היא לא אחרת מאותם אלה שהביאו לנו את Magicka!

  2. 2

       | פורסם ע"י