הרשמה

Infamous: Second Son - כל הכוחות דלפו, כולל הכוח הסודי

גלו מהו הכוח המסתורי שאנו "משתמשים בו כל יום"

משחק האקשן\עולם פתוח Infamous: Second Son נמצא במרחק 3 ימים בלבד מאיתנו, ובשלב הזה כבר לא נשארו לו הרבה סודות. במשחק אנו נגלם את דלסין, גיבור עם יכולות על-טבעיות המאפשרות לו לשאוב כל כוח של אדם אחר. הכוחות שנחשפו עד כה באופן רשמי הם אש וניאון, והמפתחים עשו את מיטב המאמצים לא לחשוף את כל הכוחות אלא להשאיר את ההפתעה לשחקנים. אז אם אתם מעדיפים לא לדעת ולשמור לעצמכם את ההפתעה, יש לנו רק רמז אחד עבורכם לפני שאתם מפסיקים לקרוא: האש והניאון הם הכוחות הכי פחות מקוריים בחבורה.

ספוילרים עצומים בדרך - ראו הוזהרתם!

הכנתם את עצמכם נפשית לספוילר? בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הכוח המסתורי שנרמז על ידי אחד המפתחים. הרמז היה שמדובר במשהו ש"אנחנו משתמשים בו כל יום", והניחוש (השגוי) שלנו היה שמדובר במים או קרח. למעשה, מדובר בכוח הרבה יותר מקורי מזה: נייר! הוא נחשב לכוח "סודי" מפני שהוא לא יכלל על דיסק המשחק אלא יהיה זמין בתור משימת הורדה עם השקת המשחק. זה אומר שלא נצטרך לחכות או לשלם אקסטרה על הכוח, אבל כן נהיה חייבים להיות מחוברים לרשת בכדי להשיג אותו.

בנוסף, ב-NeoGAF נחשפו כל יתר הכוחות שיהיו זמינים במשחק. לא מדובר במידע רשמי, כמובן, אבל הפרט על כוח הנייר התברר כנכון (כמו שתראו בתמונה למטה) וסביר מאוד שגם יתר הכוחות הם מדויקים. מוכנים לזה? הכוחות הנוספים חוץ מאש וניאון הם: בטון, דיגיטל וגרפיטי. הבטון נשמע די ישיר וכנראה יאפשר קירות הגנה ומכות איטיות אך חזקות, אבל הדיגיטל והגרפיטי הם אלה שבאמת מסקרנים אותנו. ומה לגבי הנייר? מה נוכל לעשות איתו חוץ מלגרום למלא papercuts? נראה שבכל זאת נשאר קצת מסתורין במשחק.

Infamous: Second Son יגיע ב-21 למרץ, בלעדית עבור ה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י