הרשמה

Far Cry 4 יושק בתחילת 2015, יתרחש בהימלאיה

מי רצה לרכוב על פיל ולא קיבל?

בשבועות האחרונים רצה באינטרנט שמועה עיקשת לפיה המשחק הבא בסדרה המצליחה Far Cry יתרחש בהרי ההימלאיה. בהחלט בחירת לוקיישן מוזרה לסדרת משחקים שהתרחשה עד כה אך ורק באיזורים טרופיים, אבל השמועה שרדה ואף חוזקה על ידי תמונה מוזרה בטוויטר שפורסמה על ידי Ubisoft בזמן אולימפיאדת החורף בסוצ'י ומצביעה על גולש סקי בהקשר של Far Cry.

אז כן, נראה שהכל נכון: אתר Eurogamer חשף במהלך סוף השבוע כי Far Cry 4 אכן יתרחש בהרי ההימלאיה ויושק לקונסולות ולמחשב ברבעון הראשון של 2015 (בין ינואר למרץ). בנוסף, נמסר כי המשחק יכלול פילים שאפשר לרכוב עליהם, אבל לפני שאתם מתלהבים מהאפשרות - עדיין לא ידוע הם רק יעזרו לנו להגיע ממקום למקום או שאולי נוכל להשתמש בהם כדי לנגח את הגנות האויב ולמחוץ כמה רעים. בין היתר, אתם יכולים לצפות לאיזורים שנעים בין יערות ירוקים להרים מושלגים וכמובן שזה לא יהיה משחק Far Cry בלי האפשרות לנצל כל דרך תחבורה אפשרית כמו סקי, רכבי שלג ואולי אפילו איזה רכבל או שניים.

שמועות קודמות גם מצביעות על כך שהמשחק הבא יכלול מפלצות, אך הן לא מוזכרות במידע החדש. מה אתם חושבים על Far Cry 4 עד כה? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י