הרשמה

שמועה: נחשפו משחקי ה-PS Plus לחודש הבא

Hotlime Miami, Pro Evolution Soccer 2014 ועוד!

כמו בכל חודש, למגזין Game Points Now הגיעה רשימת המשחקים החינמיים שיהיו זמינים למשתמשים המנויים לשירות ה-Playstation Plus, ויש שם כמה הפתעות מעניינות מאוד. האתר הזה, אגב, היה מדויק עם הרשימה המוקדמת שלו בחודש שעבר אז תתייחסו לזה בתור שמועה מאוד סבירה, אבל עדיין שמועה.

אנשים המחזיקים את ה-PS4 החדש אצלם בבית יוכלו להנות מ-Mercenary Kings, משחק אקשן\פלטפורמה דו מימדי המאפשר גם Co-Op. המשחק שעשה את צעדיו הראשונים ב-Kickstarter פותח ע"י הסטודיו הנפלא שהביא את המשחק של Scott Pilgrim.

משתמשי PS3 יוכלו להנות מהמשחק החדש בסדרת Sly Cooper, הלא הוא Thieves In Time. המשחק החדש בסדרה מחזיר אתכם לאווירה מוכרת בה סליי והחבר'ה יוצאים לעשות עוד מכה. המשחק השני שתוכלו להנות ממנו הוא PES 2014. למרות השנים הקשות שעבר המותג בשנים האחרונות, PES 2014 נראה מדהים ומתהדר במנוע ה-Fox של חברת קונמי(Konami).

ואיך אפשר לעבור את החודש בלי איזה פינוק ל-PS Vita? אז כנראה שאי אפשר. שחקני ה-PS Vita הולכים להנות מעותק חינמי של Hotline Miami, משחק היריות וההרס המוצלח, שאתמול נודע שיעשה דרכו גם אל ה-PS4. אם הרג ואווירה טובה לא בדיוק הסגנון שלכם, תוכלו להנות מ-MOTO GP 13, משחק המירוצי אופנועים המוביל.

מה אתם חושבים על הרשימה החינמית לחודש אפריל? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י