הרשמה

Blizzard הכריזה על משחק מכות חדש

טריילר ההכרזה בפנים

אחרי שהתפתחה לכיוונים חדשים כמו תחום משחקי הקלפים ואפילו ז'אנר ה-MOBA, חברת הענק Blizzard הכריזה היום על משחק מכות חדש! הכירו את Blizzard Outcasts: Vengeance of the Vanquished. הפעם, בניגוד למשחקים אחרים של החברה, לא הוחלט להתמקד על הגיבורים המפורסמים ממשחקי Blizzard אלא דווקא על החבר'ה הרעים או המובסים שאף פעם לא קיבלו במה אמיתית משלהם. חלק מהדמויות שנוכל לשחק הן Deckard Cain מ-Diablo, יצור ה-Baneling מ-Starcraft ואפילו בתור Treasure Goblin.

יש עוד הרבה פיצ'רים מעניינים שאין באף משחק מכות אחר, כמו למשל שריון וחפצים מיוחדים שיעזרו לחזק את הדמות שלנו, ומערכת שידוך שחקנים שתמיד נותנת לנו לשחק נגד האויב הכי חלש בסביבה כדי שיהיה לנו ממש קל לנצח. וזה לא הכל! המשחק החדש יגיע עם ארקייד-סטיק רשמי שכולל לא 8, לא 12 אלא 32 כפתורים! תוכלו לראות את העיצוב החדשני שלו בתמונה למטה.

אוקיי, אז כנראה שלא נוכל לשחק במשחק מכות של Blizzard בזמן הקרוב. זוהי עוד מתיחה מושקעת של החברה ל-1 באפריל, והפעם הם התעלו על עצמם. בעמוד המשחק הרשמי תוכלו למצוא המון פרטים מופרעים על המשחק הבדיוני ואפילו טריילר הכרזה שעושה כבוד ל-Street Fighter. צפו בטריילר למטה ובקרו בעמוד ה"משחק" לפרטים נוספים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י