הרשמה

האולפן שגייס 41$ מליון מבטיח: נישאר אינדי

האולפן שגייס מהקהל 41$ מליון לא ילך בדרכו של Oculus Rift

אם יש לכם מחשב גיימינג ועדיין לא שמתם את Star Citizen על הכוונת, זה הזמן: מאז הקמפיין המוצלח בקיקסטרטר, מפתחי המשחק הצליחו לצבור סכום בלתי-נתפס של 41 מליון דולר שהולכים ישירות לפיתוח. אבל לאור הרכישה של טכנולוגיית ה-Oculus Rift על ידי פייסבוק, המעריצים התחילו לחשוש שמפתחי האינדי עלולים ללכת באותה הדרך ולחתום עם אחת מחברות הענק כמו EA או Activision. אחרי הכל, גם ה-Oculus החל בתור פרוייקט מימון-קהל וכעת התומכים שלנו מרגישים קצת מרומים.

למרבה המזל, זה לעולם לא יהיה המצב - לפחות לפי דבריו של יוצר המשחק, כריס רוברטס (Chris Roberts). במכתב פתוח שפרסם באתר המשחק, רוברטס הרגיע את הרוחות והבטיח שהאולפן ישאר אינדי ולעולם לא יחתום עם חברה גדולה. "לגבי האפשרות ש-Cloud Emporium תירכש על ידי חברה אחרת וגדולה יותר - אל דאגה! אין לנו שום תוכניות או עניין ללכת בכיוון הזה. אנחנו לא צריכים אף אחד עם כיסים עמוקים כדי להגשים את החלום שלנו".

רוברטס הגיב ישירות לרכישה של ה-Oculus ובניגוד לרוב הקולות ששומעים בימים האחרונים - הוא דווקא הגן על המפתחים והסביר שחברה כמו Rift חייבת הרבה יותר כסף ומשאבים בשביל לקדם את הפיתוח. "כדי לייצר בכמויות משהו כמו ה-Rift צריך יכולת של מאות מליוני דולרים. למזלנו, הספינות שלנו הן דיגיטליות אז אין לנו הרבה עלויות של חומרה."

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י