הרשמה

השקת Titanfall בארץ: סיכום אירוע

מה היה באירוע? מה מיקרוסופט הכריזו על הבמה? והכי חשוב - מה יש לנו להגיד על Titanfall ל-Xbox 360?

חודש אחרי ההשקה של Titanfall למחשב ול-Xbox One, משחק היריות הושק השבוע גם עבור ה-Xbox 360, ובמיקרוסופט ישראל ראו את זה כסיבה לחגיגה. מאחר וה-Xbox One עדיין לא הושקה בארץ, היה די ברור שהמיקוד כאן יהיה על ה-Xbox 360 אבל היו גם כמה הפתעות.

במתחם האירוע האקסקלוסיבי היו עמדות משחק רבות של Titanfall (על ה-Xbox 360 כמובן) ואפילו שתי קונסולות Xbox One עם מגוון משחקים להתנסות. זה כבר היה שינוי מרענן אחרי שמיקרוסופט ישראל סירבו לדבר על הקונסולה החדשה במשך חודשים, וזה לא הכל. רון קלדס, מנהל המותג של Xbox בישראל, עלה לבמה וסיפר על הדרך הארוכה שמיקרוסופט ישראל עשתה בשנה וחצי מאז השקת ה-Xbox 360 בארץ. בזמן הזה היו לא מעט אירועי השקה, תחרויות וטורנירים וגם אירועים קהילתיים (כולל אירוע "המשחק של אנדר" שנעשה בשיתוף Vgames) ועכשיו הגיע הזמן לדבר גם על הדור הבא. אז למרות שכבר שמענו על זה בחודש שעבר, קלדס הכריז רשמית כי ה-Xbox One תגיע לישראל בחודש ספטמבר. כל הפרטים על ההשקה עצמה ואיך היא תתנהל יגיעו לקראת אוגוסט אז בינתיים אפשר רק לקוות שההשקה תלך קצת יותר טוב מזו של ה-PS4, שחווה עד היום מחסורים עצומים במלאי.

אבל בינתיים, בואו נישאר בהווה - Titanfall על ה-Xbox 360! איך הוא נראה, איך הוא מתהג ואיך הוא משחק? אז ככה: בתור משחק עם גרפיקה בינונית גם על הפלטפורמות המתקדמות, גרסאת ה-360 נראית לא רע בכלל ורצה על קצב פריימים של מעל 30 פריימים לשניה - שזה אולי לא אומר לכם הרבה אבל זו נקודה קריטית במשחקי יריות מהסוג הזה. המפות הגדולות נשארו בדיוק באותו הגודל ולא נראה ששום דבר חסר בגרסאת ה-360 למעט גרפיקה פחות מרשימה. המשחק חווה נפילות פריימים מדי פעם כאשר יש הרבה יותר מדי פיצוצים ואפקטים על המסך, אבל זו בעיה שקיימת גם על ה-Xbox One ועשויה להיעלם עם טלאים עתידיים. למעשה, גרסאת ה-360 אפילו מרגישה קצת יותר חלקה מזו של ה-Xbox One אבל אולי זה רק אנחנו. אם תהיתם לגבי הפופולריות של המשחק וההשפעה שלו על כמות השחקנים ברשת - הסירו דאגה מלבכם. המשחק הושק רק אתמול בארה"ב, עדיין לא קיבל השקה רשמית באירופה והשרתים האירופאיים ששיחקנו עליהם כבר היו מלאים. בסך הכל, Titanfall ל-Xbox 360 הוא בדיוק אותו משחק עם גרפיקה פחות יפה, ורוב הסיכויים שבחודשים הקרובים הוא יזכה ליותר שחקנים ופופולריות על הגרסה הזו מאשר על גרסאת ה-Xbox One, לפחות בארץ.

איזו גרסה של Titanfall אתם מעדיפים? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י