הרשמה

Xbox הכריזה על ליין-אפ רחב של תכני מקור

מכדורגל רחוב ועד Halo

במהלך ההכרזה על ה-Xbox One בשנה שעברה, מיקרוסופט הגדירה את הקונסולה החדשה בתור "מערכת בידור" והבטיחה שבעתיד נוכל לראות שורה של סדרות מקור על ה-Xbox שלנו, חלקן בלעדיות לקונסולות בלבד וחלקן בשיתוף רשתות בידור מוערכות כמו Channel 4 הבריטית. באותו הזמן החברה הכריזה רק על פרוייקט אחד משמעותי והוא סדרת טלויזיה המבוססת על משחקי Halo בהפקתו של סטיבן שפילברג.

השבוע, מיקרוסופט הכריזה על Xbox Originals - פרוייקט סדרות המקור של Xbox, שהחל מחודש יוני יביא לנו סדרות ואירועים בלעדיים לקונסולות ה-Xbox ומכשירים נוספים של מיקרוסופט. לפי ההודעה לעיתונות, "כל תוכנית תציע אפשרויות אינטראקציה, ופיצ'רים אינטראקטיביים בלעדיים לכל תוכנית". המשמעות היא שבתור צופים נוכל להיכנס עמוק יותר לחויה, אבל עדיין לא ברור איך בדיוק זה יקרה ומה יהיה יחודי בכל אחת מהתוכניות.

הנה כמה הפרוייקטים שהוזכרו:

  • הפרוייקט החשוב ביותר הוא עדיין סדרת הטלויזיה מבוססת Halo. הסדרה נעשית בשיתוף מפתחת המשחק הנוכחית, 343, ובהפקתו של סטיבן שפילברג.
  • בנוסף לסדרה, יהיה "פיצ'ר דיגיטלי של Halo" המפותח בנפרד ומגיע עם שמות גדולים בעצמו: המפיק רידלי סקוט ("הנוסע השמיני", "גלדיאטור") והבמאי סרג'יו מימיקה-גזאן ("באטלסטאר גלקטיקה", "עמודי תבל").
  • אחד הפסטיבלים הגדולים של השנה, Bonnaroo, ישודר בשידור חי ויכלול אפשרויות אינטראקטיביות שיגרמו לכם להתחבר עם צופים אחרים ולהרגיש כאילו אתם בפסטיבל עצמו. בפסטיבל יופיעו אלטון ג'ון, קניה ווסט, סקרילקס, ליונל ריצ'י, ג'ק ווייט ורבים אחרים.
  • Atari: Game Over או במילים אחרות "המסע אחר הקבר של המשחק הגרוע בהיסטוריה" הוא סרט דוקומנטרי על אחת התקופות האפלות של הגיימינג. בשנת 1983, חברת אטארי קברה עשרות אלפי קלטות של משחקים (ובראשם "אי.טי", המשחק הכושל ביותר של התקופה). הסרט עוקב אחר החיפוש של אותן קלטות אבודות, שהגיע לסיומו ממש השבוע.
  • Humans תעקוב אחר משפחה בעולם עתידני בו הגאדג'ט המבוקש ביותר בכל בית הוא Synth, רובוט אנושי להפליא שיכול לעשות את כל העבודות בבית, והרבה יותר. המשפחה הבורגנית מביאה רובוט כזה הביתה, ומשם הכל מסתבך. הסדרה מבוססת על הסדרה השוודית המצליחה Real Humans ותופק בשיתוף Channel 4 הבריטי. בניגוד לסדרה הבריטית הממוצעת, Humans תכלול 8 פרקים של שעה.
  • והנה משהו לאוהבי כדורגל אבל לא רק: Every Street United היא סדרה דוקומנטרית בכיכובם של שחקני הכדורגל תיירי הנרי ואדגר דייוידס. בכל פרק, השחקנים יגיעו לארץ אחרת ויחקרו את תרבות הכדורגל-רחוב שלה במטרה למצוא את השחקנים הטובים ביותר. הסדרה תגיע לשיא במשחק הגמר של 4 על 4, בצל משחקי המונדיאל בריו דה ז'נרו השנה.

ישנם עוד כמה פרוייקטים שנמצאים בשלבי הפקה התחלתיים כמו Fearless - סדרה על צוללן מפורסם שמצטרף לצוות צוללני-חילוץ, או Deadlands - סדרה עלילתית המתרחשת בהיסטוריה אלטרנטיבית ומופרעת של המערב הפרוע בארה"ב. תוכלו למצוא את כל הפרטים על התכנים החדשים באתר Xbox.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:05 30.04.2014 | Hollow Hollow

    ואני מניח שגם יהיה להם זמן לפתח משחקים מתישהו...

  2. 2

       | פורסם ע"י