הרשמה

Hellraid הוכרז מחדש עבור הדור הבא

המשחק יתהדר במנוע העוצמתי של Dying Light

אולי יצא לכם לשמוע בשנה האחרונה על Hellraid, משחק אקשן\יריות מגוף ראשון המשלב חרבות, קסמים ומה שביניהם. המשחק היה אמור לצאת לקונסולות הדור הקודם (Xbox 360, PS3) ולמחשב, ואולי זאת הסיבה לכך המפתחת Techland החליטה להכריז עליו מחדש. אז הכירו את Hellraid, משחק האקשן שיושק בלעדית למחשב ולקונסולות הדור הבא (Xbox One, PS4)!

Hellraid הוא משחק יריות שלוקח אותנו לימי המשחקים האפלים של שנות ה-90 (Blood, Hexen, Shadow Warrior וכו'). תוכלו להשתמש בחרבות, קסמים, קשתות ועוד מגוון נשקים שיעזרו לכם לחסל את האויבים (שלפי השם באו הישר מהגיהינום), אבל זה לא כל מה שיש ל-Hellraid להציע. למשחק יהיו הרבה תכונות ממשחקי תפקידים, מה שיהפוך אותו לעוף מוזר שנמצא איפהשהו בין משחקי The Elder Scrolls למשחקי האקשן והיריות שכולנו מכירים. נוכל לתת לדמות שלנו יכולות ובונוסים שונים מתוך עץ יכולות רחב, לעצב וליצור נשקים וכן לעצב את הדמות שלנו כך שתתאים לסגנון המשחק הספציפי שאנו אוהבים.

המשחק יעבור למנוע הגרפי החדש Chrome Engine 6, אותו מנוע המשמש את המפתחת Techland ליצירת משחק הזומבים המצופה (והמרהיב) Dying Light.

Hellraid יושק במהלך 2015 עבור המחשב, Xbox One ו-PS4. לקראת סוף השנה צפוי להגיע גרסה מוקדמת של המשחק ל-Steam דרך תוכנית ה-Early Access.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י